• جمعه / ۳۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402043019364
  • خبرنگار : 50604

امام جمعه گرگان:

گناه هتک حرمت قرآن از قتل و جنایت هم بالاتر است

گناه هتک حرمت قرآن از قتل و جنایت هم بالاتر است

ایسنا/گلستان خطیب جمعه گرگان با محکوم کردن هتک حرمت قرآن گفت: هتک حرمت قرآن عمل زشت، رذیلانه و قبیح تر از هر قتل و جنایتی است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گرگان با انتقاد از عمل شنیع هتک حرمت قرآن در کشور سوئد اظهار کرد: این برای چندمین بار است که در کشورهای غربی قرآن را به آتش کشیده و قلوب مسلمانان را جریحه دار می کنند در حالی که هیچ مسلمانی حاضر به آتش زدن کتب ادیان الهی نیست و این امر مهم برگرفته از ادب اسلامی مسلمانان است.
وی با اشاره به اینکه  فرد منافقی که اقدام به آتش زدن قرآن کرده از جاسوسان کشور صهیونیستی اسرائیل است، گفت: نه تنها به مسلمان بلکه مسیحیان و یهودیان متشرع که خدا را می‌پرستند این عمل پست را محکوم می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نیز در مدیریت سرزمین های اشغالی دچار مشکل شده و تظاهرات زیادی حتی در خود سرزمین های اشغالی علیه سیاست های ددمنشانه این رژیم شکل گرفته، ادامه داد: به همین دلیل سیاستمداران اسرائیل به مزدوران خود در کشور سوئد دستور آتش زدن قرآن را داد تا با حساسیتی که در کشورهای مسلمان ایجاد می شود توجهات از این کشور برداشته شود.
خطیب جمعه گرگان با اشاره به مشکل کمبود آب و خشکسالی های اخیر در استان بیان کرد: در استان گلستان روزانه ۵۰۰ مترمکعب کمبود آب داریم که با تلاش مسئولان ۱۵۰ مترمکعب آن تامین شده اما هنوز تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم که لازم است مردم با صرفه جویی بیشتر کمک کنند تا روزهای گرم را بدون مشکل سپری کنیم.

آیت‌الله نورمفیدی با انتقاد از نوسانات برق در استان اظهار کرد: نوسانات و قطعی برق در استان باعث رنجش و ضرر و زیان اقتصادی به برخی مردم شده و مسئولان اداره برق باید ضمن رفع سریع مشکلات ضرر و زیان وارده به مردم را جبران کنند زیرا از نظر شرعی و قانونی در قبال مشکل به وجود آمده مسئول هستند.

امام جمعه شهرستان گرگان با اشاره به سالروز اولین نماز جمعه کشور در تاریخ پنجم مرداد ۱۳۵۸ گفت: رهبر کبیر انقلاب پس از پیروزی انقلاب نماز جمعه را در کشور پس از مدت ها تعطیلی احیا و امروز تریبون نمازجمعه به مکانی برای اتحاد مسلمانان و به خاک مالیدن بینی دشمنان اسلام بدل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha