• شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402043119746
  • خبرنگار : 50175

طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد در یک قدمی افتتاح

طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد در یک قدمی افتتاح

ایسنا/لرستان طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد به زودی افتتاح می‌شود.

پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد در زمینی به مساحت ٦٠هزار مترمربع و زیربنای بالغ‌بر ١٢٨٠٠ مترمربع در اسفندماه ١٣٩٥ با حضور مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی مرحوم دکتر نوربخش کلنگ‌زنی و در سال ١٣٩٦ رسماً آغاز شد.

طرح توسعه بیمارستان کوثر یکی از زیرساخت‌های مهم درمانی لرستان و بروجرد است که به همه مردم به‌خصوص کارگران و بازنشستگان خدمات درمانی و سلامت ارائه خواهد کرد.

با بهره‌برداری از این طرح درمانی زمینه ایجاد بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی جدید فراهم خواهد شد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی دراین‌باره به ایسنا، گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد ظرفیت بیمارستان قبلی را به سه برابر ارتقاء می‌دهد و تمام استانداردهای درمانی را دارد.

وی تصریح کرد: بیمارستان کوثر یکی از ظرفیت‌های خوب برای درمان کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر مردم شهرستان بروجرد است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد فرصت‌های شغلی خوبی در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

گودرزی اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری این طرح بزرگ بهداشتی و درمانی در شهرستان خواهیم بود.

وی بیان کرد: با اتمام پروژه توسعه بیمارستان، مساحت درمانی آن از ۶۰۰۰ به بیش از ۲۰ هزار مترمربع با تمام استانداردها افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: این مرکز دارای CCU، ICU، NICU، تخت‌های ویژه زایمان، ۵ بخش بستری و تخت‌های LDR است.

گودرزی اظهار کرد: با راه‌اندازی این طرح مردم بروجرد و بسیاری از مراجعین دیگر شهرها می‌توانند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: باید فضای خدمات‌رسانی بهداشت و درمان را افزایش دهیم تا با این افزایش خدمات‌رسانی موجب افزایش رضایتمندی مراجعین شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha