• شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402043120284
  • منبع : نمایندگی مازندران

جانشین استاندار مازندران در ستاد خدمات سفر استان اعلام کرد

اختصاص ۳۰ هزار کیسه سهمیه ویژه آرد به مازندران

اختصاص ۳۰ هزار کیسه سهمیه ویژه آرد به مازندران

ایسنا/مازندران معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به حضور میلیونی مسافران تابستانی در این استان، از دائمی شدن ستاد خدمات سفر برای خدمات‌رسانی به آنان خبر داد و گفت: با رایزنی استاندار مازندران ۳۰ هزار سهمیه کیسه آرد ویژه برای ایام محرم به این استان اختصاص یافت.

روح‌الله سلگی عصر امروز، شنبه ۳۱ تیر در جلسه ستاد خدمات سفر مازندران در حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت وبیناری فرمانداران استان، اظهار کرد: نیمه نخست تیر جاری شمار مسافران ورودی به مازندران از ۷.۵ میلیون نفرشب اقامت فراتر رفت.

جانشین استاندار مازندران در ستاد خدمات سفر استان با اشاره به برخی مشکلات در خصوص تامین مایحتاج ضروری مسافران مانند نان و گوشت مرغ، افزود: با دستور ویژه استاندار مازندران و برنامه‌ریزی انجام شده تا چند روز آینده به تدریج این مشکل برطرف خواهد شد.

سلگی با تاکید بر لزوم نظارت فعال بر واحدهای تولید و عرضه مواد گوشتی با همکاری فرمانداران، خواستار برخورد قاطع با عوامل گران‌فروشی و نارضایتی در این زمینه شد.

نجات ۵۰۰ نفر از غرق‌شدگی در دریا

جانشین استاندار در ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به سفر میلیونی مسافران به سواحل، از کاهش غریق در سال‌جاری به عنوان دستاورد مثبت یاد کرد و افزود: با تلاش موثر ناجیان غریق در سواحل طی دو ماه گذشته حدود ۵۰۰ نفر از غرق‌شدگی در سواحل مازندران نجات یافتند.

سلگی گفت: با هدف تامین امنیت مسافران ورود خودرو به سواحل مازندران ممنوع شد.

وی با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی بر لزوم فضاسازی شهری در سطح این استان تاکید کرد و گفت: ترک فعل دستگاه‌های مسئول به ویژه شهرداری‌ها در زمینه فضاسازی محیط‌های شهری برای اقامه عزای حسینی پیگیری می‌شود.

در این جلسه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در خصوص اقدامات انجام شده و مشکلات مربوط به خدمات‌رسانی به مسافران گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha