• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402050100059
  • خبرنگار : 50176

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

راه‌اندازی شغل برای جوانان سرمایه‌گذاری است

راه‌اندازی شغل برای جوانان سرمایه‌گذاری است

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: پلیس به عنوان مدافع امنیت مردم، از عهده این وظیفه مهم بخوبی برآمده و از تلاش خود در این زمینه کوتاهی نکرده است.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در دیدار سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش بیان کرد: دو نعمت همیشه مجهول هستند یکی امنیت و دیگری سلامت که هیچ سرمایه گذاری اقتصادی، مذهبی، فرهنگی و غیره بدون آنان بوجود نخواهد آمد.

وی افزود: کار پلیس از مرز تا شهر است و در امر برقراری امنیت شهروندان حتی در زمان کرونا و دیگر موارد هم از این کار دست برنمی دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ایران اسلامی در سال‌های اخیر در بحران‌های سختی قرار گرفت و این شاید امتحانی بود که با آن آزموده شویم و بحمدالله در این امتحان سربلند بیرون آمدیم اما می بایست تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشیم و مراقب دیگر دسیسه‌های دشمنان باشیم.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: لرستان دارای مردمی متدین و انقلابی است که بارها و بارها نشان داده در همه زمینه‌ها از جمله امنیت خود و سایر استان‌های همجوار نیز تلاش مضاعفی داشته است.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: استان لرستان دارای منابع اقتصادی از جمله سنگ‌های تزئینی و غیره است اما متاسفانه از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده و می بایست توجه بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی اظهار کرد: در بحث سرمایه‌گذاری که اگر جوانان مشغول بکار شوند اینقدر دچار آسیب و جرائم نخواهیم شد، راه‌اندازی شغل برای جوانان هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است و به جای پیشگیری سراغ درمان نرویم و از آسیب پذیری جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: انصافا پلیس لرستان پای کار است و در زمان حضور سردار الهی وضعیت مطلوب شده است و دیگر مسئولان نیز می بایست با پلیس همکاری و مشارکت بیشتری داشته باشند، زیرا کارکنان انتظامی در همه موارد حضور دارند و شبانه روز در برقراری امنیت مردم تلاش مضاعف می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در پایان گفت: برخورد با قاچاق غیرمتعارف، سلاح و مهمات، جرایم آسیب زا، عفاف و حجاب و غیره می بایست بیش از پیش مد نظر همه قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha