• چهارشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402050402530
  • خبرنگار : 50310

رئیس حفاظت اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی مطرح کرد:

جهاد تبیین بهترین راه مقابله با دشمن

جهاد تبیین بهترین راه مقابله با دشمن

ایسنا/لرستان رئیس حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام از اهداف دشمنان در جنگ شناختی است و جهاد تبیین در این مسیر راه گشاست.

سردار مجید خادمی سوم مرداد ماه در یادواره ۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی لرستان با اشاره به جنگ شناختی دشمن و تلاش آنان برای بی اعتمادی مردم و جوانان اظهار کرد: جهاد تبیین راه گشا و امید آفرین است.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین نقش مهمی در روشنگری انقلاب و اهداف آن و مبارزه با توطئه‌های دشمنان دارد و همه باید از آن استفاده کنند.

خادمی گفت: شهدا با تأسی از امام حسین(ع) از همه دارایی و هستی خود گذشت کردند تا انقلاب اسلامی بیمه شود و دفاع همه جانبه از انقلاب از خصوصیات بارز این قشر است.

رئیس حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا را خط شکن و باطل کننده الگوهای غربی و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست و افزود: جانفشانی جوانان برومند در کنار حضور رهبری قدرتمند مانع دست درازی دشمنان به تمامیت ارضی کشورمان شده است.

وی با یادآوری تأکید مقام معظم رهبری بر تشکیل جبهه و ارتش مقاومت در جهان اسلام گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی پایه‌های ارتش جهان اسلام را ایجاد کرد.

خادمی بیان کرد: تفاوت ماهوی در مکتب موجب پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه شده است و شهید حججی با اینکه می‌دانست سرش را از تن جدا می‌کنند، اما سربلند گام برمی‌داشت.

رئیس حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلاش دشمنان در اغتشاشات اخیر و سوء استفاده آنان از ناآگاهی برخی افراد اشاره کرد و افزود: در اغتشاشات سال گذشته بیش از ۶۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: دشمن امروز با ایجاد جنگ شناختی ایمان، اعتماد و اعتقاد جوانان ما را هدف قرار داده است و سعی در ایجاد بی اعتمادی و بدبینی نسبت به نظام اسلامی دارد، اما نقشه‌های آنان بار دیگر نقش برآب خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha