• چهارشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402050402842
  • خبرنگار : 50532

سکاندار فرمانداری شهرستان مرزی آستارا معرفی شد

سکاندار فرمانداری شهرستان مرزی آستارا معرفی شد

ایسنا/گیلان مراسم معارفه محمدرضا شهاب زاده، فرماندار جدید آستارا امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در این شهرستان مرزی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محمد جلائی،‌ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، محمدرضا شهاب زاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

امام جمعه آستارا در این مراسم، با بیان اینکه حل مشکلات مردم و افزایش اعتماد و رضایتمندی عمومی مهم‌ترین خواسته دولت است، اظهار کرد: امروز مسئولان باید با همه توان در راه خدمت رسانی به مردم گام بردارند، زیرا ملت صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی با اشاره به اینکه مدیران توانمند باید برای ورود به صحنه خدمت به مردم به کار برده شوند، افزود: اگر همه مدیران با روحیه جهادی در میدان حاضر و امانت دار مسئولیت خود باشند، همه مشکلات حل می‌شود.

وی با انتقاد از برخی از مسئولان که به نام انقلاب بداخلاقی سیاسی می‌کنند و داعیه انقلاب و اسلام دارند، گفت: افرادی که به نام انقلاب و اسلام بداخلاقی می‌کنند جایی در شهرستان مرزی بندر آستارا ندارند و معیار حق و باطل، قانون است.

امام جمعه آستارا با تقدیر از خدمات یک و نیم ساله عنایت رضایی پور، فرماندار سابق شهرستان آستارا، افزود: فرماندار سابق آستارا در حوزه عمرانی و به ویژه در بحث مهم آب و فاضلاب شهری، راه آهن و اسکله زحمات زیادی کشید و خدمات ایشان قابل تقدیر است.

حجت الاسلام باقری ارومی از فرماندار جدید نیز خواست تا در بین مردم باشد و برای رفع مشکلات مردم شهیدپرور شهرستان مرزی بندر آستارا تلاش کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا شهاب زاده سابقه فعالیت در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستارا و همچنین فرمانداری شهرستان رودسر را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha