• شنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402050703838
  • خبرنگار : 50161

اورژانس زنجان آماده ارائه خدمات به عزاداران دسته زینبیه اعظم است

اورژانس زنجان آماده ارائه خدمات به عزاداران دسته زینبیه اعظم است

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان زنجان با بیان اینکه تمام بیمارستان‌ها، پایگاه فوریت‌های پزشکی و کارکنان اورژانس و مراکز درمانی استان به صورت شبانه‌روزی در دهه محرم در آماده‌باش کامل هستند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان آماده ارائه خدمات درمانی به عزاداران دسته زینبیه اعظم است.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه با توجه به اجتماع عظیم عاشقان حسینی (ع) و حضور گسترده مردم در دستجات عزاداری و محدودیت‌هایی که برای تردد آمبولانس‌ها ایجاد می‌شود، اظهار کرد: جهت ارائه خدمات درمانی مناسب، ۸ دستگاه آمبولانس در مسیر دسته زینبیه مستقر خواهد شد و ۳ دستگاه موتورلانس اورژانس ۱۱۵ و ۵ تیم پیاده نیز در این دسته حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود: پایگاه‌ها و کارکنان اورژانس و نیروهای بهداشتی برای ارائه خدمات به عزاداران و زائران زینبیه اعظم زنجان در آماده‌باش کامل هستند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان عنوان کرد: اورژانس هوایی استان نیز آماده ارائه خدمات بوده و اتوبوس آمبولانس این مرکز با قابلیت امدادرسانی به حوادث با مصدومان متعدد احتمالی در آماده‌باش کامل است.

این مسئول ابراز کرد: همچنین ۲۱ پایگاه شهری، ۴۲ پایگاه جاده‌ای که شامل یک فروند بالگرد و تعداد ۴۹۰ نفر از کارکنان اورژانس در کل استان به صورت شبانه‌روزی در دهه محرم آماده خدمت‌رسانی هستند.

تقی‌لو عنوان کرد: همچنین پنج تیم پیاده متشکل از دو کارشناس فوریت‌های پزشکی در مسیر عبور دسته عزاداران زینبیه اعظم زنجان به صورت سیار خدمت‌رسانی خواهند کرد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: در همین راستا دو بیمارستان صحرایی در قالب درمانگاه یکی برای بانک ملی که اکیپ اورژانس بیمارستان آیت‌الله موسوی و دیگری در مدرسه شهید مصطفی خمینی که اکیپ اورژانس بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان برای خدمات‌رسانی آماده هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha