• شنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402050703844
  • خبرنگار : 50310

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس:

احداث ۶ زمین چمن مصنوعی در روستاهای پلدختر

احداث ۶ زمین چمن مصنوعی در روستاهای پلدختر

ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی که با وزارت نفت داشتیم اعتبار لازم برای احداث ۶ زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان دریافت کردیم که تاکنون ۳ زمین احداث شده و انتظار می‌رود مردم برای احداث مابقی زمین‌ها کمک کنند.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما از وزارت ورزش نزدیک به ۳۰ میلیارد برای بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر شامل زمین چمن، سالن‌ها و تجهیز آن‌ها و استخر و یک خیر را پیگیری کرده و پای کار آوردیم که یک زمین چمن کوچک کنار آن اجرا کرد.

وی ادامه داد: با این اقدامات مشکل داخلی شهر حل شد و از طریق وزارت نفت یک اعتباری گرفتم که شش زمین چمن مصنوعی در شش نقطه شهرستان احداث کنیم که تاکنون سه زمین چمن تحویل داده شده و سه تا در حال اجراست.

کاظمی بیان کرد: در وزارت ورزش جلسه‌ای داشتیم که می‌توان گفت نتیجه خوبی داشت، برای مناطق روستایی و جاهایی که فاقد مکان‌های ورزشی هستند مانند سراب حمام تقویت، معمولان، سالن ورزشی افرینه را از طریق وزارت ورزش پیگیر هستیم که به یک سرانجامی برسد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: تقریباً چهار روستا که جمعیت بالایی داشتند و تلاش ما این بود که در آن مناطق حداقل یک زمین چمن برای جوانان آن منطقه اجرا شود ولی به علت عدم همکاری مردم تا الان چند بار محل احداث جابجا شده که بعد از هر جابجایی ابتدا باید به وزارت نفت اعلام شود که باعث تأخیر و عدم جذب اعتبار می‌شود.

وی ادامه داد: توصیه من به مردم به ویژه جوانانی که از دولت جمهوری اسلامی توقع دارند، انتظار داریم خود آن‌ها نیز تلاش کنند چراکه دولت نمی‌تواندهم زمین بخرد و هم ورزشگاه بسازد، دولت می‌گوید مردم زمین بدهند و ما می‌سازیم.

کاظمی تصریح کرد: انتظار داریم شوراها، دهیاران، جوانان، بزرگان هر منطقه‌ای که این اعتبار با توجه به جمعیتی جوانی که به مجموعه و سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی احتیاج دارند، انتظار داریم همکاری کنند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما با تلاش و پیگیری از وزارتخانه‌های غیرمرتبط مانند وزارت نفت این اعتبار را می‌گیریم که زمین چمنی در یک روستای بزرگ برای جوانان ساخته شود این بودجه جذب شود نه این‌که بعد از دو سال ما زمین چمن را از این روستا به آن روستا جابجا کنیم و هنوز نیز سه زمین چمن مصنوعی احداث نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha