• یکشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402050804491
  • خبرنگار : 50225

مصدوم شدن ۱۵ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته خوزستان

مصدوم شدن ۱۵ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته خوزستان

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن ۱۵ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی پژو که ساعت ۰۰:۳۰ شنبه (۷ مردادماه) در محور مسجدسلیمان – هفتکل رخ  داد، سه نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه یک مرد ۳۶ ساله و دو زن ۳۳ و ۴۳ ساله بودند توسط دو آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال یافتند

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه واژگونی یک خودروی پژو ۴۰۵ که ساعت ۱۷:۵۳ شنبه در محور ماهشهر – هندیجان رخ داد، شش نفر مصدوم شدند.

شرهانی ادامه داد: مصدومان این حادثه یک پسربچه یک سال و نیمه، دو مرد ۳۳ و ۵۶ ساله، دو دوختربچه هشت و ۱۲ ساله و یک زن ۵۵ ساله بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

وی عنوان کرد: در حادثه برخورد خودروی پراید با میدان روبه‌روی اداره برق گتوند که ساعت ۲۰:۳۲ شامگاه شنبه رخ داد، دو نفر مصدوم شدند که توسط یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

شرهانی گفت: در پی برخورد دو موتورسیکلت نیز که ساعت ۲۱:۳۴ در سماله در گتوند رخ داد، دو نفر مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند انتقال یافتند.  

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: در حادثه حریق یک منزل مسکونی نیز که ساعت ۲۲:۰۰ شنبه در منطقه گلستان در اهواز رخ داد، دو نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه که دو زن ۳۵ و ۳۸ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

همچنین سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن ۱۴ نفر در حوادث بامداد امروز خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی برخورد دو دستگاه خودروی پراید که ساعت ۲:۲۵ امروز (۸ مردادماه) در گتوند رخ  داد، ۱۱ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که یک پسر بچه پنج ساله، یک پسر ۱۴ ساله، شش مرد ۲۶، ۳۲، ۳۳، ۳۸ و ۵۵ ساله، یک دختربچه ۱۱ ساله و دو زن ۲۱ و ۳۶ ساله بودند توسط دو آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند انتقال یافتند

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه واژگونی یک خودروی تیبا نیز که ساعت ۶:۲۵ امروز در محور هندیجان – ماهشهر رخ داد، سه نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha