• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402050905160
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

‌امام‌جمعه هیرمند:

جهاد دانشگاهی کارسازترین گزینه‌ها را برای رفع مشکلات منطقه سیستان عملیاتی کند

جهاد دانشگاهی کارسازترین گزینه‌ها را برای رفع مشکلات منطقه سیستان عملیاتی کند

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه هیرمند گفت: جهاددانشگاهی می تواند بهترین و مقرون به صرفه‌ترین و در عین حال کارسازترین گزینه‌ها را با استفاده از توان جوانان انقلابی، برای رفع موانع و مشکلات منطقه سیستان عملیاتی کند.

حجت‌الاسلام راشکی در گفت وگو با ایسنا- افزود: جهاددانشگاهی با تکیه بر توان علمی فرزندان اندیشمند و فداکار مملکت اسلامی و با درنظر گرفتن طرح‌های مهم در پیش‌رو، می‌تواند بهترین و مقرون به صرفه‌ترین و در عین حال کارسازترین گزینه‌ها را با استفاده از توان جوانان انقلابی، برای رفع مشکلات منطقه سیستان عملیاتی کند.

راشکی بیان کرد: جهاددانشگاهی از جمله نهادهایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته‌ است و توانسته‌ در اوج تحریم‌ها و شیطنت‌های دشمنان، با رویکرد جهادی و انقلابی، دستاوردهای مهم علمی و پژوهشی را در زمینه‌های مختلف برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: این نهاد با تکیه بر توان علمی فرزندان اندیشمند و فداکار مملکت اسلامی و مراجعه به مطالعات و تحقیقات مراکز علمی و پژوهشی در قبل و بعد از انقلاب و با درنظر گرفتن طرح‌های مهم پیش‌رو، می‌تواند بهترین و مقرون به صرفه‌ترین و در عین حال کارسازترین گزینه‌ها را با استفاده از توان جوانان انقلابی، برای رفع موانع و مشکلات منطقه سیستان عملیاتی کند و با این اقدام شایسته، برگ دیگری بر لوح زرین افتخارات خود بیفزاید.

امام‌جمعه شهرستان مرزی هیرمند افزود: در این دوران بحرانی و توان‌فرسا، مراکز مهم تحقیقاتی و پژوهشی به‌ویژه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و مرکز تحقیقات استراتژیک نهاد ریاست جمهوری، باید بیش از هر چیز به توان علمی فرزندان رشید و برومند جامعه اعتماد کنند و طرح‌های مهم توسعه‌ای را با این عزیزان در میان بگذارند و با عنایت به شعار انقلابی «ما می‌توانیم» و تکیه بر توان محاسباتی جوانان انقلابی و وفادار ما، بخشی از پروژه‌های در حال اجرا را به آن‌ها واگذار کنند و مطمئن باشند که استفاده از ظرفیت استثنائی و روحیه جهادی جوانان متعهد و انقلابی به طرز چشمگیری از هدررفت سرمایه‌ها جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha