• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402050905585
  • منبع : نمایندگی گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نیروهای مسلح و انتظامی دژ محکم امت اسلامی هستند

نیروهای مسلح و انتظامی دژ محکم امت اسلامی هستند

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان‌ اقتدار و آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی و مرزبانان دانست و گفت: نیروهای مسلح و انتظامی دژ محکم امت اسلامی هستند.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با سردار رضایی، جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به جانفشانی‌های فراجا در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: رهبری فرمودند از نیروی انتظامی راضی هستیم اما قانع نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، اقتدار و آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی و مرزبانان دانست و افزود: با وجود هجمه‌های دشمن علیه نیروی انتظامی اما این سازمان امروز محبوب‌تر شده است.

وی با بیان اینکه اقتدارآفرینی و برقراری آرامش در مرزهای جغرافیایی کشور مرهون تدبیر رهبر معظم انقلاب است تصریح کرد: به اذعان تحلیلگران سیاسی و نظامی ایالات متحده، رهبر ایران یک ابرشخصیت است که همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را زود نقش بر آب می‌کند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمان‌بری و اطاعت‌پذیری خوب نیروهای مسلح کشورمان از رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: نیروهای مسلح دنیا با ترس از بالادستی‌های خود به صحنه می‌آیند و می‌جنگند اما نیروهای مسلح ایران با تبعیت محض از رهبری و بدون ترس در صحنه هستند و می‌دانند که در این راه حتی اگر جان خود را از دست بدهند، پیروزند و این مسئله رمز قدرت ایران است.

وی به هجمه‌های دشمن علیه نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: دشمن در آشوب‌های اخیر نیروی انتظامی و کارکنانش را هدف قرار داد و این حجم از هجمه دشمن نشان‌دهنده تلاش موثر و کار خوب نیروی انتظامی است که دلداده این مرز و بوم و رهبری هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به مطالبات به حق مردم افزود: نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان به خوبی وارد میدان شد و طرح‌ها نیز در حال عملیاتی شدن است و معتقدیم در کنار برخورد ایجابی، برخورد سلبی با هنجارشکنان لازم است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه جبهه انقلاب و فعالان این عرصه به نیروهای مسلح کمک کنند؛ چراکه موفقیت به تنهایی به‌دست نمی‌آید گفت: یکی از تلاش‌های دشمن، ایجاد خلاء میان نیروهای انقلاب و مسلح است و در این راه از هر فرصتی استفاده خواهد کرد.

امام جمعه رشت نیروهای مسلح و انتظامی را دژ محکم امت اسلامی دانست و ادامه داد: عدم تناسب میان جرم و هزینه‌های جرم یک معضل است که باید حل شود.

وی وجود سلاح‌های غیرمجاز در دست مردم عادی را از بزرگترین بحران‌های آمریکا دانست و افزود: سلاح غیرمجاز در دست مردم نباید باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha