• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402050905603
  • خبرنگار : 50455

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

طرح آشکارسازی و ایمن‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در قم ادامه خواهد یافت

طرح آشکارسازی و ایمن‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در قم ادامه خواهد یافت

ایسنا/قم معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از تداوم طرح آشکارسازی و ایمن‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم رضا خانه‌زاد یزدی امروز ۹ مردادماه با اعلام خبر گسترش و تکمیل طرح آشکارسازی و ایمن‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در تقاطع پرتردد شهر از بازخورد مطلوب این طرح در مرحله آزمایشی خبر داد و گفت: اجرای آزمایشی نقوش شطرنجی باهدف آشکارسازی ایستگاه‌های اتوبوس که توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک اجرایی شد، بازخورد مطلوبی در بین شهروندان و به خصوص رانندگان داشت و به‌عنوان یک عامل بازدارنده ترافیکی، فضای توقف اتوبوس‌ها را آزادسازی کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، افزود: با اجرای موفق آزمایشی این طرح هم‌اکنون ۲۰ ایستگاه جدید در تمامی مناطق شهری در برنامه کاری قرارگرفته‌اند که در کمترین زمان عملیاتی خواهند شد و به‌واسطه تکمیل این طرح نصب باتومی پلاستیکی در ابتدا و انتهای محدوده ایستگاه اتوبوس نیز در دست بررسی است.

خانه‌زاد یزدی بیان کرد: با آزادسازی ایستگاه‌های اتوبوس و جلوگیری از توقف غیرمجاز خودروهای شخصی در این محدوده، اتوبوس‌ها برای سوار و پیاده کردن مسافرین خود کاملاً در جایگاه ایستگاه توقف خواهند کرد که ضمن افزایش ایمنی جان مسافرین از ایجاد ترافیک و گره‌های ترافیکی بخصوص در معابر اصلی جلوگیری خواهد شد.

معاون شهردار قم اعلام کرد: در سال‌های گذشته نیز سازمان ترافیک با همکاری سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی نسبت به شناسایی و آشکارسازی محدوده توقف اتوبوس و تاکسی‌ها با اجرای تابلوهای انتظامی و خط‌کشی ترافیکی اقدام کرده است اما با اجرای طرح نقوش شطرنجی فضای پهلوگیری خودروهای حمل‌ونقلی جهت پیاده و سوار کردن مسافرین جلوه ویژه‌ای به خود داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha