• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402050905614
  • خبرنگار : 50291

هشتمین دوشنبه‌ صنعتی با بازدید استاندار تهران از واحدهای تولیدی شهرستان ری

فخاری: تمرکز بر تولید جهت تحقق استقلال اقتصادی کشور ضروری است

فخاری: تمرکز بر تولید جهت تحقق استقلال اقتصادی کشور ضروری است

ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: با تمرکز بر تولید، ظرفیت‌های جدید و نوآورانه‌ای در حوزه صنعت به دست می‌آید و جوانان در رشته‌های مختلف در مسیر تحصیل هدفمند می‌شوند و در نهایت به افزایش تولید، استقلال‌ اقتصادی کشور و کاهش تورم منجر می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ در ادامه دوشنبه‌های صنعتی پیش از ظهر امروز دوشنبه ۹ مرداد ماه علیرضا فخاری استاندار تهران همراه با محمد علی‌ مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران و دیگر مسئولان از واحد های تولیدی شهرستان ری بازدید به عمل آورد.

فخاری در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: در دوشنبه‌های صنعتی و تولیدی تلاش می‌کنیم از تولیدات استان که قابلیت لازم را دارند بررسی میدانی جهت رفع مشکلات داشته باشیم.

وی با اشاره به بازدید از دو کارخانه در شهرستان ری افزود: این دو کارخانه سهم بسزایی در تولید، ارزآوری و اشتغالزایی دارند که در جلسه ستاد تسهیل مشکلات آنها در فرمانداری ری رسیدگی می‌شود.

استاندار تهران عنوان کرد: در این دو کارخانه‌ بالغ بر ۸۰۰ نفر نیروی کار مشغول هستند و در میان نیروی کار آنها، افرادی که توانمندی جسمی ندارند یا در حبس بوده‌اند، نیز حضور دارند که نشان می دهد همه افراد با هر نگاه، توان و تخصصی قابلیت حضور در محیط های تولیدی را دارند.

فخاری عنوان کرد: طرحی هدفمند برای توسعه فعالیت‌های تولیدی باید در دستورکار باشد و تفاوت جریان تولید و جریان تجارت محسوس شود، بر این اساس خروجی جلسات باید منجر به این شود که به جای سرمایه‌گذاری در امر تجارت و واردات، اعتبارات را صرف تولید کنیم که اشتغال‌زا است و به استقلال اقتصادی کشور کمک می‌کند.

وی با اشاره به لزوم تمرکز به بخش تولید تصریح کرد: با تمرکز بر تولید، ظرفیت‌های جدید و نوآورانه ای در حوزه صنعت به دست می‌آید و جوانان در رشته‌های مختلف در مسیر تحصیل هدفمند می‌شوند و در نهایت به افزایش تولید، استقلال‌ اقتصادی کشور و کاهش تورم منجر می‌شود.

استاندار تهران به لزوم تلاش برای تحقق شعار سال تاکید و تصریح کرد: باید در میدان شعار سال را محقق کنیم که برگزاری دوشنبه‌های صنعتی در این راستا می‌باشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha