• چهارشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402051106774
  • خبرنگار : 50175

/ جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت؛ باایمان، امید و اعتماد به جوانان/

جهاد دانشگاهی در زمینه علم و تحقیق در کشور سرآمد و الگو است

جهاد دانشگاهی در زمینه علم و تحقیق در کشور سرآمد و الگو است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار شهرستان بروجرد گفت: جهاد دانشگاهی در زمینه علم و تحقیق در کشور سرآمد و الگو است.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی بوده که تلاش داشته فرهنگ جهادی را به عرصه علم و دانشگاه وارد کند و با داشتن روحیه جهادی و فرهنگی تاکنون موفق و خوب عمل کرده است.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند در زمینه‌های مختلف حوزه فعالیت خود برای استان تولید ثروت کند و توانمندی‌های لازم جهت ثروت آفرینی برای استان لرستان را دارد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی به‌عنوان بازوی علمی قدرتمند در کشور، می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های مدون، در مسیر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه همگام با دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط گام بردارد.

مرادی اضافه کرد: این نهاد انقلابی می‌تواند با افزایش سطح تعاملات و هم‌اندیشی با مجامع علمی و دانشگاهی فعالیت‌های پژوهشی و فناوری را گسترش دهد.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی با الگوسازی مناسب و اعتماد به جوانان نخبه و توانمند توانسته است در پیشرفت دانش‌بنیان کشور نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: این نهاد با قاطعیت باید به الگوسازی‌های موفق خود ادامه داده تا فرهنگ خودباوری و پیشرفت دانش‌بنیان به مسئله اول برای مردم و مدیران تبدیل شود.

مرادی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به‌عنوان نهادی جهادی و با ویژگی‌هایی خوش‌ذوق، خوش‌فکر و تلاشگر بوده و امروزه در زمینه علم و تحقیق در کشور سرآمد و الگو است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: این نهاد با استفاده از ظرفیت‌های خبرگزاری‌های مهم و تأثیرگذار ایسنا و ایکنا کمک حال مجموعه‌های مختلف نظام و دولت در انعکاس دستاوردها و فعالیت‌های آن‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha