• پنجشنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402051207398
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

تامین کالاهای اساسی برای تعطیلات ۳ روزه آخر هفته در مازندران

تامین کالاهای اساسی برای تعطیلات ۳ روزه آخر هفته در مازندران

ایسنا/مازندران رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز برای تعطیلات ۳ روزه آخر هفته در مازندران تامین شد و در حال توزیع است و جای هیچ گونه نگرانی نیست‌.

حسن عنایتی کلیجی در گفت‌وگویی با بیان اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مهمانان و مسافران که از سراسر کشور وارد استان می شوند و مردم مازندران در روزهای تعطیل این هفته تامین و در حال توزیع است‌، اظهار کرد: مسافران و هم استانی ها نگران کمی و کسری در تهیه کالاهای اساسی شامل گوشت مرغ، روغن، شکر، نان و بقیه اقلام موردنیاز و اساسی در استان نباشند، جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه  نیست.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ تن شکر در استان در حال توزیع است، افزود: ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ گرم روزانه  وارد بازار استان و با قیمت ۷۸ هزار تومان توزیع می شود و امکان دارد بیشتر هم توزیع شود و با افزایش ۲۰ درصدی جوجه ریزی در مازندران مشکلی در تامین مرغ نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار مرغ  روزانه به کشتارگاه ها ارسال شده که ۸۰۰ تا ۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و بخشی از آن در استان توزیع می شود.

وی از توزیع ۱۸ هزار کیسه آرد مازاد بر سهمیه نانوایی های استان خبر داد و افزود: نانوایی‌های کشیک سراسر استان آماده خدمات رسانی  به مسافران هستند.

عنایتی با بیان اینکه نشست مشترک ستاد مدیریت بحران در استانداری و نیز ستاد سفر تشکیل شده است، تاکید کرد: همه‌ی کالاهای اساسی و موردنیاز در این تعطیلات آخر هفته تامین شد و امنیت غذایی باید حفظ شود.

این مسئول گفت: روغن موردنیاز استان تامین شده و هیچ مشکلی نیست و در همه‌ی فروشگاه های مازندران در دسترس هم استانی ها و مسافران است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: هیچ کمی و کسری در زمینه تامین کالاهای اساسی و موردنیاز در این مدت در مازندران وجود ندارد و جای نگرانی نیست؛ اما در صورت هرگونه کمبود احتمالی مدیران جهاد کشاورزی و فرمانداران با ارجاع کمبودها به سازمان جهاد کشاورزی استان در سریع ترین زمان ممکن کمبودها را در شهرستان‌ها رفع خواهند کرد.

این مسئول گفت: امیدواریم با هماهنگی‌هایی که انجام می‌شود هیچ گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در  استان مازندران به وجود نیاید و میزبان خوبی برای مسافرانی که از سراسر کشور وارد استان می‌شوند، باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha