• جمعه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402051307645
  • خبرنگار : 50444

امام جمعه بجنورد:

چند برابر شدن اجاره بهای منازل، قابل قبول نیست

چند برابر شدن اجاره بهای منازل، قابل قبول نیست

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: چند برابر شدن اجاره بهای منازل قابل قبول نیست و مسئولان باید برای حل این مشکل به صورت جدی ورود کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته مرکز استان که ۱۳ مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: اکنون فصل جابه‌جایی و اسباب کشی مستأجران محسوب می‌شود و اکثر آن‌ها نیز زوج‌های جوانی که در ابتدای زندگی هستند و توان مالی بالایی ندارند، تشکیل می‌دهند.

وی افزود: صاحبان ملک باید با این عزیزان کنار آمده و آن‌ها را همراهی و کمک کنند. اجاره ها به صورت سرسام آوری بالا رفته و بسیاری امسال نمی‌توانند در آن منزل بمانند و باید به منزل دیگر اسباب کشی کنند.

وی با بیان اینکه اجاره بهای منازل ۲، ۳ یا حتی ۴ برابر شده است، تصریح کرد: این موضوع اصلاً قابل قبول نیست و باید مسئولان پیگیر این شرایط باشند تا از سختی مردم کاسته شود.  همه ما مومن و مسلمان هستیم و باید به یکدیگر رحم کنیم تا خداوند نیز فردای قیامت به ما رحم کند با جوانان و مستأجران نیز کنار بیاییم و دست آن‌ها را بگیریم.

امام جمعه بجنورد همچنین به عزاداری دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش کردند تا محرم امسال تحریم شود یا کاری کنند که هنجارشکنی‌ها در مراسم عزاداری امام حسین (ع) صورت گیرد ولی نتوانستند.

وی تاکید کرد: حتی گروه بزرگی نیز توسط مجموعه‌های امنیتی کشور دستگیر شدند که قصد انجام عملیات‌های تروریستی و بمب گذاری در استان‌های مختلف را داشتند که همه انها نیز از خارج از کشور تأمین و تغذیه می‌شدند اما به یاری امام حسین (ع) متلاشی شدند.

ولی تصریح کرد: این هیأت‌ها و مراسم ظرفیت‌های ارزشمندی دارند. بخش اعظمی از تدین ملت ما و دشمن شناسی آن‌ها نشأت گرفته از عاشورا و حضور در مراسم امام حسین (ع) است. همچنین مردم ما، ظلم ستیزی، مبارزه و جهاد را نیز در همین هیئت‌ها مشق می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha