• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402051408100
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

تمهیدات آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری برای آغاز سال تحصیلی جدید

تمهیدات آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری برای آغاز سال تحصیلی جدید

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

افشین امیریان ۱۴ مردادماه در نخستین نشست شورای پروژه مهر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت پروژه مهر به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای اجتماعی و فرهنگی خواستار تلاش کلیه همکاران به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد در سطح استان گردید.

وی افزود: به منظور شروع شوق‌انگیز و مطلوب فعالیت‌های آموزشی و تربیتی نظام آموزش عمومی استان در راستای اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین با هدف تقویت و کیفیت‌بخشی به مدارس و برای دمیدن روح امید، نشاط و شادابی در مدارس در آغاز مهر ماه نیاز به مشارکت عمومی و همه جانبه همه همکاران، اولیا و دستگاه های مرتبط با آموزش و پرورش است.

امیریان ادامه داد: در راستای اجرای طرح پروژه مهر در استان شش کارگروه شامل کارگروه برنامه‌ریزی، سازماندهی و بهسازی منابع، نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و ... ، کارگروه مردمی‌سازی ، کارگروه تبیین و تبلیغ، اطلاع‌رسانی، کارگروه تایید صلاحیت و انتخاب و انتصاب مدیران، کارگروه نظارت و ارزیابی، کارگروه آموزشی، تربیتی و تندرستی در اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شده است .

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تحویل کامل پروژه‌های در حال اتمام توسط اداره کل نوسازی و گروه‌های جهادی  صورت خواهد گرفت و امیدواریم در اول مهر ماه دانش آموزان در مدارسی شاداب و زیبا مشغول تحصیل شوند.

رئیس شورای پروژه مهر استان تصریح کرد: جشن غنچه‌ها در ۱۶ مهر، جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در روز ۲۹ شهریورماه و زنگ شروع سال تحصیلی و ایثار و مقاومت برای همه پایه‌های تحصیلی در روز شنبه یک مهر ماه به صدا در خواهد آمد.

امیریان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی عملیاتی برای سازماندهی نیروی انسانی و صدور ابلاغ مدیران، معلمان و ... قبل از سال تحصیلی، بررسی عملکرد مدیران مدارس و انتخاب و انتصاب مدیران تا پایان مرداد ماه، پیگیری و تحویل پروژه‌های ساختمانی نیمه تمام، برنامه‌ریزی برای نظارت و بازدید میدانی کارگروه‌های شش‌گانه از فعالیت مدارس و ارائه گزارش، نظارت بر سازماندهی سرویس رفت و آمد مدارس و لباس دانش آموزان و تدوین برنامه سالانه آموزش و تربیتی مدرسه متناسب با ویژگی‌های مدرسه و اصول حاکم بر مدیریت مطابق با آیین نامه اجرایی مدارس از جمله مهم‌ترین برنامه های پروژه مهر امسال است.

وی در پایان از مدیران مدارس خواست تا با تکمیل فرم‌های نظارتی در سامانه ltms   میزان آمادگی مدرسه خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید اعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha