• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402051408521
  • خبرنگار : 50088

کشف بیش از ۲۲۴ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان خراسان رضوی

کشف بیش از ۲۲۴ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۲۲۴ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان خراسان رضوی طی ۲ عملیات جداگانه مشترک با استان‌های جنوبی کشور موفق به کشف ۲۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی در تشریح خبر این دو عملیات، افزود: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مأموران انتظامی استان‌های جنوبی مقدار ۹۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را از یک دستگاه خودرو کشف کردند.

شجاع در ادامه بیان کرد: همچنین در عملیاتی دیگر موفق شدند مقدار ۱۳۳ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که توسط یک خودروی سواری در حال ورود به کشور بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی مطرح کرد: در رابطه با این دو عملیات خودروهای مربوطه توقیف، ۳ نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مرزبانان مجاهد بیش از هرزمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هرگونه تجاوز و تعرض به خاک میهن را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

کشف ۴۴ گوشی هوشمند سرقتی در مرز دوغارون تایباد

شجاع در ادامه تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در حوزه مرزی تایباد، طی ایست و بازرسی‌های مداوم، موفق به کشف ۴۴ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی در مرز دوغارون شدند.

وی توضیح داد: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل خودروها و مسافرین عبوری طی هفته گذشته موفق شدند این تعداد گوشی سرقتی را از وسایل چند تبعه افغان که در حال انتقال به آن‌سوی مرز بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اعلام کرد: کارشناسان ارزش این گوشی‌ها را معادل ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha