• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402051408533
  • منبع : نمایندگی خوزستان

استاندار خوزستان مطرح کرد 

نقش دانشگاه‌ها در مقابله با شبهه‌افکنی قومی/ اساتید در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی کمک کنند

نقش دانشگاه‌ها در مقابله با شبهه‌افکنی قومی/ اساتید در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی کمک کنند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در زمینه کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، اساتید دانشگاه‌ها که به علوم اجتماعی مسلط هستند می‌توانند به مسئولان کمک کنند. 

به گزارش ایسنا، علی اکبر حسینی محراب روز شنبه (۱۴ مردادماه) در دیدار با اساتید دانشگاه‌های استان خوزستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز برگزار شد، گفت: انتظار داریم اتاق‌های فکر برای مدیریت بهتر امور در بخش‌های مختلف با کمک اساتید دانشگاه‌ها تشکیل شود و طرح‌ها و برنامه‌های خود را به مدیران و مسئولان ارائه دهند.

وی افزود: استان خوزستان در بخش‌های گوناگون دارای پتانسیل‌ها و توانمندی‌های قابل توجه است؛ به عنوان مثال ما در حوزه توریسم پزشکی این قابلیت را داریم که بهترین خدمات را ارائه دهیم و رونق این بخش نیاز به طرح و ایده مدون و اجرایی دارد.

حسینی محراب ادامه داد: پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی باید به صورت کاربردی طراحی شوند و ما نیز حمایت لازم را در این خصوص خواهیم داشت. 

استاندار خوزستان یادآور شد: خوزستان در حوزه کشاورزی بیش از ۱۷ میلیون تن تولید محصولات کشاورزی دارد و در تولید گندم استان اول در سطح کشور است و کشاورزی ظرفیت مهم استان خوزستان محسوب می‌شود. 

حسینی محراب افزود: برای حوزه آب کشاورزی که در دهه‌های آینده احتمالا مشکلاتی خواهد بود طرح‌های دانش بنیان می‌تواند موثر باشد و دانشگاه‌ها نقش ویژه‌ای در این زمینه خواهند داشت. 

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین در زمینه کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، اساتید دانشگاه‌ها که به علوم اجتماعی مسلط هستند می‌توانند به مسئولان کمک کنند. 

حسینی محراب گفت: در سالیان اخیر برخی جریانات با شبه‌افکنی تلاش داشته‌اند بین قومیت‌ها اختلاف‌افکنی و از طریق آن سهم‌خواهی کنند که بخش آموزش می‌تواند در این زمینه روشنگری کند و برادری، اخوت و هم‌افزایی را گسترش دهد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha