• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402051811017
  • خبرنگار : 50088

باند حرفه‌ای سرقت خودروهای پراید در مشهد متلاشی شد 

باند حرفه‌ای سرقت خودروهای پراید در مشهد متلاشی شد 

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران کلانتری هفت تیر مشهد، باند حرفه‌ای سارقان خودروهای سواری پراید متلاشی شد.

سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش ۲ فقره سرقت خودروهای پراید در محدوده خیابان لاله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهید نجفی قرار گرفت.

وی افزود. در تحقیقات میدانی از مالباخته‌ها که بانوان هستند مشخص شد، این افراد برای ورزش صبحگاهی و کوهنوری اتومبیل خود را در خیابان‌های منتهی به پلکان بلوار ۷ تیر پارک کرده بودند و پس از بازگشت به محل متوجه می‌شوند خودروی آن‌ها مورد دستبرد قرار گرفته است.

نگهبان بیان کرد: تیم تجسس کلانتری هفت تیر با بررسی دوربین‌های مداربسته همان محدوده به سرنخ‌های از دست داشتن یکی از مجرمان سابقه‌دار در سرقت این خودروها دسته یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

وی مطرح کرد: ماموران انتظامی پس از ۲ روز کنترل نامحسوس با جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با کسب مجوزهای لازم قضائی متهم را در یک پاتوق مواد مخدر در محدوده خیابان شهید صیاد شیرازی در حال استعمال شیشه دستگیر و یکی از خودروهای سرقتی را که متهم در یکی از خیابان های همجوار پاتوق پارک کرده بود کشف کردند.

نگهبان اذعان داشت: متهم ۲۷ ساله که به حامد چاقه معروف است در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود اما پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های پلیس و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از سرقت ۳ دستگاه سواری پراید طی یک ماه گذشته به ناچار اعتراف و سه همدست خود را معرفی کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ۳ عضو دیگر این باند طی یک عملیات ضربتی در یک پاتوق در محدوده خیابان شقایق دستگیر و در بازرسی از آن‌ها بیش از ۶۰ کلید خودرو و شاه کلید خودروهای سواری کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اینکه ۲ دستگاه خودرو پراید مسروقه دیگر در یکی از خیابان‌های اطراف پاتوق این افراد کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های تکمیلی علاوه بر سرقت سه خودرو پراید در بازجویی‌های علمی پلیس به ۱۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو نیز اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، نگهبان اعلام کرد: اعضای این باند پس از سیر مراحل قانونی با دستور بازپرس شعبه ۶۰۶ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد روانه زندان شدند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha