• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402051811297
  • خبرنگار : 50310

یک مسئول:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از بازوهای نماینده ولی‌فقیه در استان‌هاست

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از بازوهای نماینده ولی‌فقیه در استان‌هاست

ایسنا/لرستان معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی یکی از بازوهای نماینده ولی‌فقیه در استان‌هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌انصاری در آیین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: لرستان به عنوان یک استان ولایی، دین‌دار، متعصب به انقلاب و یاور همیشگی در مسیر انقلاب، کم توقع و کم هزینه معروف بوده یعنی حداقل توقع و هزینه و حداکثر همراهی را با انقلاب داشته است.

وی بیان کرد: لرستان مردم مهربان، پاکدل، پاکدست، غیور و خودمانی دارد که هرکس وارد استان می‌شود حس می‌کند در خانه و شهر خودش است.

عرب‌انصاری ادامه داد: مردمی ویژه، بی‌نظیر و بسیار بزرگواری در کشور هستند که قوام کشور، امنیت، دینداری و جوامع بومی و ملی ما هستند.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: هر یک از علما مانند کوهی هستند که مجموعه آن‌ها مانند میخ‌هایی هستند که زمین را آرامش دادند و اگر نبودند زمین این سکون را نداشت.

وی بیان کرد: لرستان سهم عظیمی از علمای تراز اول کشور و جهان اسلام را دارد.

عرب‌انصاری تصریح کرد: امام خمینی(ره) یک قرائت صحیح و درست از اسلام بیان کرد که مقام معظم رهبری آن را ادامه داده و می‌دهد.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: ما از سفره امام حسین خوشه گرفتیم و انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین است، بطن این انقلاب نهضت ابی‌عبدالله(ع) است و اگر انقلاب نبود امام حسین(ع) شناخته نمی‌شد و این انقلاب و دفاع مقدس بود که امام حسین(ع) را بیشتر به ما معرفی کرد.

وی تصریح کرد: درجه اخلاص مردم این خطه واقعه جذاب و ماندگار شفا یافتن چشم آیت‌الله بروجردی بود که این عالم یک سند افتخار است.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: باید از روحانیونی که انقلاب را شناختند و یاران امام و رهبری بودند تجلیل شود.

عرب‌انصاری افزود: در شورای هماهنگی نیروهای خوبی داریم که معمولاً نیروهای این شورا همیشه در صف هستند که از آن‌ها در لرستان و کسانی که در شهرستان‌ها به ما کمک می کنند صمیمانه تشکر می‌کنیم.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: نیروهای خیلی خوبی در لرستان داریم که خداوند فرصتی را برای حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی در نظر گرفته که یک فصل خدمتی ماندگار داشته باشد.

وی تأکید کرد: همراهی و همکاری کامل با نماینده ولی‌فقیه راه موفقیت است و شورای هماهنگی یکی از بازوهای نماینده ولی‌فقیه در استان است.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: ما در مناسبت‌های مختلف به عنوان نماینده دستگاه‌های مختلف فراخوان می‌دهیم، همه آمدند و به ما کمک کردند و توانستیم هماهنگی ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: در دوره مدیریتی جدید در دو جبهه تحول ایجاد شد، ما دو صحنه داریم که یکی حضور در راهپیمایی‌هاست و مورد دوم جهاد تبیین است که جوانان ما در این مسیر حرکت کردند.

عرب‌انصاری ادامه داد: طبق گفته مقام معظم رهبری یکی از از ویژگی‌های شورای هماهنگی لحظه‌شناسی و اقدام به موقع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha