• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1402051811366
  • خبرنگار : 71650

بازدید رئیس سازمان مدارس غیردولتی از ایسنا

بازدید رئیس سازمان مدارس غیردولتی از ایسنا

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بازدید کرد و گفت: ما رسانه را رکن چهارم ارکان تربیتی می‌دانیم.

به گزارش ایسنا، احمد محمودزاده صبح امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد به مناسبت روز خبرنگار در این خبرگزاری حضور یافت و ضمن دیدار با مدیرعامل ایسنا و تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: به تک تک شما عزیزان بابت ایفای نقشی که می‌کنید تبریک عرض می‌کنم. کار سختی انجام می‌دهید. علاوه بر اینکه مسئولین انتظاراتی از شما دارند، مردم نیز در انعکاس مشکلات، مسائل و مطالبات از شما انتظاراتی دارند. از سوی دیگر خود شما نیز اهداف، وظایف و ماموریتی دارید که ادغام این موارد کار بسیار سختی است.

بازدید رئیس سازمان مدارس غیردولتی از ایسنا

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ما رسانه را رکن چهارم ارکان تربیتی می‌دانیم. اگر ضعفی در حوزه تربیت در کشور وجود داشته باشد، بخشی از این ضعف به رسانه باز می‌گردد و اگر نقطه قوتی نیز وجود داشته باشد بخشی از آن به رسانه باز می‌گردد.

بازدید رئیس سازمان مدارس غیردولتی از ایسنا

وی افزود: ما مدرسه، خانواده، جامعه و رسانه را ارکان اصلی تربیتی می‌دانیم و باید طوری برنامه ریزی شود که این چهار رکن همه عوامل موثر در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش را به سمت ماموریت سند تحول بنیادین یعنی تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی هدایت کند.

بازدید رئیس سازمان مدارس غیردولتی از ایسنا

محمود زاده در پایان سخنان خود تأکید کرد: از ظرفیت رسانه باید برای تبیین موضوعات در بین افکار عمومی استفاده کنیم چراکه اگر رسانه نباشد و  کارهایی که اتفاق می افتد رسانه‌ای نشود، موفقیتی حاصل نمی‌شود. اگر واژه خدمت گزاری را قبول داریم باید حتما در خصوص کارهایی که انجام می‌دهیم از طریق رسانه به مردم پاسخگو باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha