• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402052112939
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد

ثبت نام ۲۰۱ نفر برای حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد

ثبت نام ۲۰۱ نفر برای حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام ۲۰۱ نفر برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در استان تا پنجمین روز ثبت نام الکترونیکی خبر داد.

«سید جواد هاشمی مهر» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در پنجمین  روز از مهلت پیش ثبت‌نام کاندیداهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان، ۹۶ درصد از ثبت نام کنندگان مردان و چهار درصد زنان بوده اند.

وی، افزود: در این مدت ۲۰۱  نفر برای حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کرده‌اند که ۹ نفر زن و ۱۹۲ نفر مرد هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون از مجموع کاندیداهای مورد اشاره ۱۰۰ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال، ۵۱ نفر  بین ۴۰ تا ۵۰ سال، ۲۴ نفر در رده سنی ۵۰ تا ۶۰ و ۱۴ نفر هم در رده سنی ۶۰ تا ۷۵ سال هستند.

هاشمی مهر تصریح کرد: در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ۸۴ نفر شامل؛ ۸۰ آقا و ۴ خانم، در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۴۳ نفر شامل؛ یک خانم و ۴۲ آقا و در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۷۴ نفر شامل؛ یک خانم و ۷۳ آقا ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: از مجموع کاندیداهای ثبت نام کرده ۲۳ نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۱۴۱ نفر کارشناسی ارشد، ۲۵ نفر داریا مدرک کارشناسی و ۱۲ نفر حوزه هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از این تعداد ۱۲ نفر خانواده شهید، ۲۴ نفر جانباز، ۳۵ نفر رزمنده و سه نفر نیز مشمول ماده ۲۹ بوده اند.

هاشمی مهر یادآور شد:مرحله پیش ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد شروع و تا ساعت ۱۸ روز ۲۲ مرداد ادامه دارد بنابراین افرادی که قصد کاندیداتوری برای این انتخابات دارند حتماً باید ابتدا در این مرحله پیش ثبت نام خود را از طریق سامانه انجام دهند.

وی تاکید کرد: کسانی که در این مرحله نتوانند ثبت نام کنند امکان ثبت نام نهایی و کاندیداتوری برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را نخواهند داشت بنابراین پیش ثبت نام انتخابات الزامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha