• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402052113177
  • خبرنگار : 50444

استاندار خراسان شمالی: احزاب، تحت تاثیر شبکه‌های معاند قرار نگیرند

استاندار خراسان شمالی: احزاب، تحت تاثیر شبکه‌های معاند قرار نگیرند

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت بهره‌مندی از ایده‌های احزاب در توسعه و پیشرفت استان تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد که احزاب، تحت تاثیر شبکه‌های معاند قرار نگیرند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین‌نژاد در نشست فصلی هم اندیشی احزاب استان که ۲۱ مردادماه در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد اما نباید ما را از نیل به هدف اصلی بازدارد.

وی، دبیران شعب استانی احزاب و دفاتر شهرستانی آنها در استان را افرادی دلسوز و با احساس مسئولیت اجتماعی بالا توصیف و تاکید کرد: هدف ما توسعه و پیشرفت است و اختلافات نباید این هدف را تحت تاثیر قرار دهد. لازم است از ایده‌های احزاب برای توسعه استان بهره‌مند شویم.

وی با تقدیر از دبیران احزاب به دلیل احساس مسئولیت برای پیاده سازی تفکرات اصلاحی، بیان کرد: یک حزب می‌تواند هم در جهت رشد و کمال جامعه و هم در جهت افکار منفی موثر باشد. اگر تحت تاثیر شبکه‌های معاند قرار بگیریم به پیچ تاریکی می‌رسیم که دشمنان به دنبال آن هستند.

وی با تاکید بر این موضوع که دولت، عملکرد ضعیفی نداشته است، خاطرنشان کرد: مردم نیز دارای هوش و درک بالایی هستند. لذا بی تردید دشمن را نا امید می‌کنند و مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم خواهند زد.

حسین‌نژاد گفت: ایران قوی و پرافتخاری را شاهد هستیم و با توجه به اینکه همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم بنابراین می‌توان از ظرفیت نخبگان، احزاب و فرهیختگان و دلسوزان به نظام برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی بر کسی پوشیده نیست، افزود: بازرسی‌ها و نظارت‌ها باید دقیق‌تر اعمال شود و با دید وسیع، مشکلات را مدیریت کرد.

وی سه رکن مردم، دین و رهبری به صورت همزمان را رمز موفقیت کشور دانست و تاکید کرد: ۱۱ اسفند امسال با مشارکت بالای مردم، قدرت نظام که امروزه دشمنان به آن معترف هستند، تثبیت می‌شود. لذا دشمنان از هر حربه‌ای برای آسیب رساندن استفاده می‌کنند در حالیکه ایران اسلامی همچون سالهای گذشته پیروز و سربلند بیرون خواهد آمد و مردم، دوباره جهان را شگفت زده خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha