• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402052113204
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان: باید به ورزش اصفهان تبریک گفت

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان: باید به ورزش اصفهان تبریک گفت

ایسنا/اصفهان مدیرکل‌ ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امروز نماد سلامت انتخابات را در مجمع والیبال اصفهان دیدیم و باید به ورزش اصفهان تبریک بگویم.

جواد محمدی در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان که عصر امروز (شنبه-۲۱ مرداد ماه) با حضور رئیس فدراسیون والیبال و دبیر فدراسیون برگزارشد و در نهایت به تعلیق افتاد، اظهار کرد: امروز نماد سلامت انتخابات را در این مجمع دیدیم و باید به ورزش اصفهان تبریک بگویم که با کمترین جانب‌گیری و در سلامت کامل هر کسی نظر و رای خود را بیان کرد.

او با اشاره به برگزاری مجمع هیئت والیبال پس از ۲ سال، افزود: حضور دکتر داورزنی امیدبخش و انرژی‌آفرین است و امیدوارم دوران پرفروغ والیبال اصفهان بیش از پیش شاهد باشیم. این حضور ریاست فدراسیون در مجمع ارزش والیبال اصفهان در کشور را بیان می‌کند.اداره کل هم مانند همه هیئت‌ها از این رشته حمایت خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: هر کسی که با رای اعتماد اعضای مجمع،سکان‌دار هیئت استان می‌شود، به هم‌افزایی، همکاری و حمایت همه اعضای خانواده والیبال نیاز دارد. از همگی انتظار می‌رود که از فرد منتخب حمایت کنند تا چرخ والیبال در استان بچرخد.

 او با اشاره به افتخارات والیبال یادآور شد: والیبال اصفهان گذشته پرافتخاری دارد و از دوستان انتظار می‌رود که در آینده نیز این روند موفق ادامه‌ داشته باشد و با همدلی، هم‌افزایی و تاملی که بین خانواده بزرگ والیبال در اصفهان وجود دارد، روزهای خوب و پرفروشی در انتظار والیبال اصفهان باشد.

محمدی از شرایط خوب والیبال اصفهان در همه بخش‌های باشگاهی، پایه‌ها در هر دو بخش بانوان و آقایان تصریح کرد: امیدواریم در آینده نیز شاهد دوران پرافتخار و پرفروغی برای والیبال استان باشیم. خانم صادقی برای والیبال استان زحمات زیادی کشیده و والیبال اصفهان در زمان سرپرستی ایشان دوران پرفروغی را سپری کرده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به نتیجه مجمع امروز هیئت والیبال و ابطال آن، تاکید کرد: اداره کل از هیچ کدام از کاندیدها هیچ گونه جانبداری نکرده و خود خانواده والیبال استان تصمیم گرفت که مجمع به این شیوه رقم بخورد.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا فرآیند ثبت‌نام مجدد کاندیدها هرچه سریع‌تر انجام و مجمع بعدی برگزار شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha