• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402052113205
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

داوطلبین ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه بروجرد به ۱۱۶ نفر رسید

داوطلبین ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه بروجرد به ۱۱۶ نفر رسید

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: داوطلبین ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه بروجرد به ۱۱۶ نفر رسید.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان روز پنجم در حوزه انتخابیه بروجرد، داوطلبین ثبت‌نام کننده در سامانه پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه شهرستان که فرآیند ثبت‌نام را تکمیل کرده‌اند ۱۱۶ نفر هستند که تاکنون ۱۳ نفر خانم و ۱۰۳ نفر آقا مبادرت به پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از داوطلبین ثبت‌نام کننده ۲۰ نفر با مدرک دکترا، ۸۵ نفر فوق لیسانس، ۷ نفر لیسانس و ۴ نفر نیز با مدرک حوزوی پیش ثبت‌نام را انجام داده‌اند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: مرحله پیش‌ ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس از ۱۶ مرداد آغاز و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد و این فرصت یک هفته‌ای تمدید نخواهد شد و افرادی که ثبت نام نکنند، امکان ثبت‌نام در مرحله اصلی داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی را نخواهند داشت.

مرادی بیان کرد: متقاضیان باید با شماره تلفن همراهی که متعلق به خود فرد است در این مرحله ثبت نام کنند، احراز هویت بر اساس تلفن متقاضی صورت خواهد گرفت و در این مرحله پالایش اولیه انجام خواهد شد و به افرادی که شرایط لازم را نداشته اعلام می‌شود که شرایط اولیه را برای ثبت‌نام اصلی ندارند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: همچنین در این مرحله نهادها و دستگاه‌های مرجع همچون قوه قضائیه، وزارت علوم، سازمان ثبت احوال بررسی‌ها را انجام می‌دهند و پس از بررسی، تایید آنان به ثبت‌نام‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مرادی با اشاره به اینکه افرادی که در مرحله پیش ثبت‌نام مدارکشان تایید شود، می‌توانند در مرحله بعد که وزارت کشور اعلام می‌کند اقدام به ثبت‌نام کنند افزود: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک افراد از سوی نهادهای مورد استعلام بررسی می شود.

وی اظهار کرد: مرحله پیش ثبت نام به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود و افراد متقاضی ثبت نام می‌توانند در سامانه وزارت کشور نسبت به بارگذاری مدارک هویتی، مدرک تحصیلی و سابقه اجرایی خود اقدام کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha