• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402052213365
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

بخشدار مرکزی تیران و کرون:

تشکل‌های مردمی، سرمایه‌های اجتماعی را تقویت می‌کنند

تشکل‌های مردمی، سرمایه‌های اجتماعی را تقویت می‌کنند

ایسنا/اصفهان بخشدار مرکزی تیران و کرون گفت: تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد با هم‌افزایی و مشارکت بخشی عمومی در حوزه‌های مختلف، سرمایه‌های اجتماعی را تقویت می‌کنند.

ذبیح‌الله ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد با جذب افراد و ایجاد همبستگی اجتماعی امکان فعالیت‌های عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی را فراهم می‌کنند.

وی افزود: مراکز اوقات فراغت نقش بسزایی در آموزش و مهارت افزایی داشته‌اند و نگرش مدیران و مربیان این مراکز برای توسعه خدمات در بخش‌های مختلف شهرستان بر محرومیت‌زدایی و توزیع گسترده خدمات نقش داشته است.

بخشدار مرکزی تیران و کرون، ادامه داد: اقدامات مراکز مردم‌نهاد توانسته مشارکت اجتماعی را افزایش دهد و سرمایه اجتماعی را تقویت کند.

وی امیدآفرینی، استعداد شناسی، کمک به توسعه خدمات، محرومیت‌زدایی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی را از دستاوردهای مراکز مردمی در این شهرستان بیان کرد و گفت: این نهادهای مدنی نقش مؤثر و کارآمدی در تقویت برای حضور در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

ابراهیمی حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات را فرصتی برای تجلی جایگاه مردمی کشور و اقتدار ملی بیان کرد و ادامه داد: این اتفاق از جنبه محلی نیز به دلیل انتخاب فردی با رأی بالا و اثرگذاری آن در مجلس شورای اسلامی حائز اهمیت است.

وی تلاش برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: همکاری و حضور مردم تیران و کرون در دوره‌های مختلف و مناسبت‌های ملی و مذهبی همواره مورد توجه بوده است و امسال نیز این جریان ادامه خواهد داشت.

بخشدار مرکزی تیران و کرون به فرصت‌های گردشگری شهرستان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های خوبی از سوی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این صنعت آغاز شده و آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم.

ابراهیمی شکل‌گیری جریان مردمی و بخش خصوصی برای توسعه صنعت گردشگری در این منطقه را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: کارگروه تخصصی پیرامون این موضوع برای هم‌افزایی و رفع موانع این عرصه در شهرستان تشکیل و موضوعات مورد بحث و تبادل‌نظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha