• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402052314564
  • منبع : نمایندگی گیلان

فرماندار آستانه اشرفیه:

۵۳ داوطلب انتخابات مجلس در آستانه اشرفیه پیش ثبت نام کردند

۵۳ داوطلب انتخابات مجلس در آستانه اشرفیه پیش ثبت نام کردند

ایسنا/گیلان فرماندار آستانه اشرفیه گفت: در حوزه انتخابیه این شهرستان ۵۹ نفر پیش ثبت نام خود برای انتخابات مجلس را با موفقیت به ثبت رسانیده اند که از این تعداد ۵۳ نفر مرد و ۶ نفر زن می باشند.

خسرو آرنگ در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه اشرفیه، اظهار کرد: از ۱۵ مردادماه دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ و به تمام فرمانداری ها اعلام وصول شد.

وی افزود: از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۲ مردادماه پیش ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از طریق سامانه های ابلاغی صورت پذیرفت که طبق آمار و اطلاعات موجود در سامانه جامع انتخابات در شهرستان آستانه اشرفیه، تاکنون ۵۹ نفر پیش ثبت نام خود را با موفقیت به ثبت رسانیده اند که از این تعداد ۵۳ نفر مرد و ۶ نفر زن می باشند.

فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: ترکیب تحصیلی ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان آستانه اشرفیه نشان می دهد که تعداد ۴۱ نفر کارشناسی ارشد و تعداد ۱۵ نفر دکتری دارند و تعداد سه نفر نیز در سایر مقاطع هستند.

آرنگ درباره زمان تشکیل هیئت اجرایی انتخابات پیش رو نیز تصریح کرد: تشکیل هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان آستانه اشرفیه از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۹ مهرماه صورت می پذیرد.

وی درباره تاریخ نهایی سازی ثبت نام داوطلبان گفت: طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاریخ نهایی سازی ثبت نام داوطلبان از تاریخ ۲۷ مهرماه لغایت ۳ آبان ماه خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه تصریح کرد: با توجه به آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، شهرستان آستانه اشرفیه دارای ۱۰۸ هزار نفر جمعیت می باشد که از این تعداد ۸۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

آرنگ ادامه داد: عوامل اجرایی انتخابات که حدود ۲۰۰۰ نفر می باشند در ۱۴۵ شعبه در نظر گرفته شده مشغول فعالیت خواهند بود تا بتوانند ضمن صیانت از آرای مردم و بر اساس چهار مولفه مد نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری پرشور انتخابات با محوریت مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در سطح شهرستان و در دو بخش مرکزی و کیاشهر انجام وظیفه نمایند.

وی از مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان آستانه اشرفیه خواست تا با حضور پرشور و حداکثری در این انتخابات شرکت کنند و با انتخاب نماینده اصلح و شایسته در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام موثری بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha