• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402052314641
  • خبرنگار : 50199

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

خبرنگاران در بیان مشکلات جامعه احتیاط کنند تا در دام دشمن نروند

خبرنگاران در بیان مشکلات جامعه احتیاط کنند تا در دام دشمن نروند

ایسنا/مازندران سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه خبرنگار باید آگاه از اهداف دشمن باشد، گفت: معاندان انقلاب اسلامی درحال ایجاد یأس و ناامیدی هستند، خبرنگار هوشمند باید ضمن رسالت کار خبری در بیان مشکلات جامعه در دایره عملیات روانی رسانه‌های دشمن قرار نگیرد.

سردار رمضان شریف امروز ۲۳ مرداد ماه در مراسم روز خبرنگار و فعالان رسانه در بسیج و سپاه کربلا که در ساری برگزار شد با اشاره به نقش موثر استان مازندران در بالندگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خانواده شهدا تثبیت کننده نظام هستند همه باید خود را مقید راه شهدا بدانیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌چیز زیباتر از استقلال نیست، افزود: دشمنان با هیاهو، داشته های نظام اسلامی را زیر سوال می‌برند و کوچکترین خبر را با هجمه‌ی رسانه ای مدیریت کرده و موفقیت ها را نادیده می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه باید پازل طراحی شده دشمن را بشناسیم و مقابله دقیق انجام دهیم، گفت: خبرنگاری که در مقابله با دشمن مورد هجمه قرار می‌گیرد یعنی کار خود را درست انجام داده است. در جنگیدن با موانع دشمن باید همچون شهید همت و باکری باشیم.

سخنگوی سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مولفه‌ی محیط زیست و خشک شدن دریاچه‌ی ارومیه نیز از جمله مواردی است که دشمن از ان به عنوان ابزار استفاده می‌کند گفت: ۱۱۰۰ رودخانه دائمی در جهان تبدیل به رودخانه فصلی شدند که معاندان نظام اسلامی این موضوعات را محورعملیات روانی علیه جمهوری اسلامی کرده اند.

این مسئول در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خبرنگار هوشمند باید سناریو دشمن را بشناسد و اگر خبرنگار تاریخ پهلوی و انقلاب را نداند نمی‌تواند موفق باشد.

سردار شریف با اعلام اینکه بیش از ۵ هزار شهید در کردستان دادیم تا شهرهای کشور آزاد شدند، افزود: سران دموکرات دوباره فیلشان یاد هندوستان کرده و برداشتی از انقلاب اسلامی ندارند و گوش‌های آنان در اختیار سلطنت طلب ها است.

وی دور کردن نسل جوان از انقلاب را هدف معاندان انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دشمن عملکرد نظام اسلامی را نادیده گرفته، مهاجرت پزشکان متخصص را دستمایه قرار داده است. اما هزاران پزشک متخصص و ایثارگر امروز خادمان کشور هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha