• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402052516155
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

۱۸۸ نفر برای نمایندگی مجلس در نجف‌آباد و تیران ثبت‌نام کردند

۱۸۸ نفر برای نمایندگی مجلس در نجف‌آباد و تیران ثبت‌نام کردند

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون از ثبت‌نام کاندیداتوری ۱۸۸ نفر برای نمایندگی مجلس در شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون خبر داد.

علی محمدی کیا با اشاره به پایان زمان پیش ثبت‌نام کاندیدهای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ۱۸۸ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: ۱۴ درصد از شرکت کنندگان خانم و ۶۶ درصد از کل داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد  هستند  که بیشترین فراوانی سنی نامزدهای انتخاباتی در گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال است.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه گروه های سنی میانسالی و جوانان بیشترین ثبت نامی را داشته اند، خاطرنشان کرد: جوان گرایی و توجه به جذب نسل جدید برای مشارکت انتخاباتی و اداره کشور حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در تیران و کرون برای برگزاری این دروه از انتخابات از ظرفیت جوانان در این خصوص نیز استفاده شده که این موضوع مشارکت این قشر را به نمایش خواهد گذاشت.

محمدی کیا از برگزاری نشست های هم فکری و برنامه ریزی برای شور انتخاباتی نیز خبرداد و یادآورشد: سازمان های مردم نهاد، تشکل‌های مدنی، فعالان اجتماعی و افراد صاحب نظر در این خصوص همکاری می کنند.

وی به اقدامات ستاد برگزاری انتخابات در تیران و کرون اشاره کرد و گفت: در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان به‌عنوان ستاد فرعی محسوب و نجف آباد ستاد اصلی است که مدیریت دو شهرستان برای این اقدام فعالیت مشترک دارند.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: مطالعه و بررسی پیش بینی تعداد شعب اخذ رای در حال انجام است تا پیش بینی‌ها انجام و نیازها احصا شود.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات الکترونیکی نیز توسعه می‌یابد تا اینکه بتوانیم در صورت موافقت وزارت کشور و شورای نگهبان انتخابات تمام الکترونیک داشته باشیم.

محمدی کیا از تمامی اقشار خواست تا برای انتخابات باشکوه که اقتدار ملی را به تصویر می‌کشد و از طرفی پشتوانه‌ای برای نماینده منتخب در راستای پیگیری مطالبات مردم و نفوذ در خانه ملت خواهد بود، همکاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha