• پنجشنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۵:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402052616460
  • خبرنگار : 50175

استاندار لرستان:

برگزاری اردوهای جهادی باعث تزریق امید و نشاط به جامعه می‌شود

برگزاری اردوهای جهادی باعث تزریق امید و نشاط به جامعه می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: جوانان و دانشجویان در قالب شرکت در اردوهای جهادی می‌توانند امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند و از مشکلات جامعه آگاه باشند.

فرهاد زیویار شامگاه ۲۵ مردادماه در جمع جهادگران مستقر در بخش میربگ به منظور بازدید از فعالیت‌های گروه جهادی دانشگاه تهران در شهرستان دلفان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های این گروه در بخش میربگ هدف از فعالیت‌های جهادی را کنار هم قرار گرفتن ظرفیت‌های متعدد عنوان کرد و افزود: جوانان و دانشجویان در قالب این گروه‌ها می‌توانند امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند و علاوه بر کاهش محرومیت و کارآفرینی و پیشرفت در استان‌های محروم با حضور در این مناطق ارتباط خود را با مردم حفظ کرده و از مشکلات جامعه آگاه باشند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان و جوانان علاوه بر فعالیت‌های علمی، پژوهشی با شرکت در اردوهای جهادی و  خدمت‌رسانی به مناطق محروم، می‌توانند در باز شدن گره‌هایی که ممکن بوده از نگاه مسئولین اجرایی استان و شهرستان‌ها دور افتاده باشد موثر عمل کنند، اظهار کرد: فعالیت‌های دانشجویی در این اردوها می‌تواند مدیران را نیز به جنب و جوش وادار کند و این نیز یکی از مزایای کار جهادی است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ورود گروه‌های جهادی دانشجویی به عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی نشان دهنده مسئولیت‌پذیری آنان نسبت به محیط جامعه است.

 گفتنی است، در این بازدید مقیمی رئیس دانشگاه تهران، یاوری، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار، یادگاری مدیر کل بازرسی، خورشیدوند مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان، سردار علیشاهی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان لرستان، قهرمانی فرماندار دلفان، خسروی، بخشدار میربگ نیز حضور داشت و دانشجویان جهادگر به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود با استاندار لرستان و رئیس دانشگاه تهران پرداختند.

همچنین یک گروه جهادی ۱۵۰ نفره از دانشجویان دانشگاه تهران که از سیزدهم مردادماه در روستاهای محروم بخش میربگ مستقر شده‌اند در قالب تیم‌های سلامت، عمرانی، کارآفرینی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی و دامپزشکی به مردم این منطقه خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha