• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402052817402
  • خبرنگار : 50024

بیش از ۲۸ هزار خانواده در البرز تحت پوشش کمیته امداد هستند

بیش از ۲۸ هزار خانواده در البرز تحت پوشش کمیته امداد هستند

ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: در حال حاضر حدود ۲۸ هزار و ۱۲۵ خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند و به صورت دائم از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

رضا البرزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به گستردگی جامعه هدف این نهاد به ویژه در شرایط اقتصادی موجود، اظهار کرد: خوشبختانه در البرز هیچ پرونده پشت نوبتی برای اینکه متقاضی بتواند از خدمات این نهاد بهره مند شود نداریم و تمام نیازمندان واجد شرایط، تحت پوشش خدمات کمیته امداد استان قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۲۸ هزار و ۱۲۵ خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند و به صورت دائم از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

وی توضیح داد: کمیته امداد البرز هیچ محدودیتی برای پذیرش مددجویان جدید واجد شرایط ندارد و بدون معطلی آنها را تحت پوشش قرار می‌دهد و تلاش دارد با حمایت مناسب، جامعه هدف را به سمت خودکفایی سوق دهد.

مدیرکمیته امداد البرز اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان تحت پوشش کمتیه امداد هزینه شد که این مبلغ امسال تقریباً دو برابر شده است.

این مسئول تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون از حساب ۳۶ هزار حدود ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به حساب یک هزارو ۶۱۷ یتیم و ۵ هزارو ۴۵۶ فرزند محسنین واریز شده است.

وی افزود: به طور میانگین ماهانه یک میلیون و ۵۰۰ هزارو تومان به حساب مددجویان طرح اکرام و ۴۳۰ هزار تومان هم به فرزندان طرح محسنین واریز می‌شود.

البرزی ابراز کرد: علاوه براین، از ابتدای سال تاکنون، حدود ۷۴ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان واریز شده و علاوه براین، بیش از ۹۷ میلیارد تومان خدمت در قالب کمک معیشت درمانی، جهیزیه، اجاره مسکن، تسهیلات کارگشایی، انشعابات گاز، برق و ... ارائه شده است.

وی گفت: بخش عمده ای از هزینه این حمایتها از سوی خیرین و مردم نوع دوست البرز تامین میشود به همین دلیل از آنها می‌خواهیم ما را تنها نگذارند و مثل همیشه در دستگیری از نیازمندان پیش قدم باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha