• یکشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402052918201
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره تأمین اجتماعی تیران و کرون:

۷۵ درصد جمعیت تیران و کرون بیمه تأمین اجتماعی هستند

۷۵ درصد جمعیت تیران و کرون بیمه تأمین اجتماعی هستند

ایسنا/اصفهان رئیس اداره تأمین اجتماعی تیران و کرون گفت: ۷۵ درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش خدمات و بیمه سازمان تأمین اجتماعی هستند.

منصور عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم تیران و کرون بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی هستند که بیش از ۲۶ هزار نفر به تبع آنان از خدمات بیمه‌ای این سازمان استفاده می‌کنند.

وی شمار مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در این شهرستان را بیش از پنج هزار نفر اعلام کرد و افزود: هفت هزار نفر به عنوان تحت پوشش این افراد ماهانه مستمری بازنشستگی می‌گیرند.

رئیس اداره تأمین اجتماعی تیران و کرون، ادامه داد: مستمری‌بگیران و افراد از کار افتاده و مشمول بیمه بیکاری ماهانه  ۳۳۸ میلیارد ریال از این نهاد حقوق دریافت می‌کنند.

به گفته وی، مقداری از مبلغ پرداختی ۱۳ میلیارد ریال به افراد مشمول بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری و کمک ازدواج هزینه‌های اروتز و پروتز پرداخت شده و مابقی مربوط به بازنشستگی است.

عزیزی یادآورشد: هزینه‌های پرداختی مشمول بیمه بیماری، غرامت و هزینه‌های جانبی به عنوان تعهدات کوتاه‌مدت مطرح بوده و مستمری بازنشستگی به عنوان تعهدات بلند مدت تأمین اجتماعی مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: طرح بیمه‌های فراگیر خانواده ایرانی در شاخه‌های بیمه دانشجویان، زنان خانه‌دار و دختران فرصتی شده تا جمعیت بالایی از افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.

رئیس اداره تأمین اجتماعی تیران و کرون با بیان اینکه  نزدیک به ۲۸۰۰ کارگاه فعال در این شهرستان وجود دارد، گفت: کارفرما و نیروهای تحت پوشش از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره می‌برند.

عزیزی به برنامه حمایتی این سازمان برای کارفرمایان اشاره و اظهار کرد: صاحبان مشاغل و صنایع و واحدهای تولیدی تا پایان مردادماه فرصت دارند بدهی خود را پرداخت کنند که این تصمیم به منظور حمایت از بخش تولید انجام شده است.

وی بخشودگی جرائم بیمه را از دیگر خدمات تأمین اجتماعی در این ماه اعلام کرد.

رئیس اداره تأمین اجتماعی تیران و کرون خدمات غیرحضوری و الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی را فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی بیان کرد و افزود: سامانه ارتباطات مردمی ۱۴۲۰ پاسخگوی سؤالات شهروندان بوده و در شهرستان نیز کارشناسان در وقت اداری به سؤال و درخواست‌ها رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha