• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402060100122
  • خبرنگار : 50560

استاندار قزوین:

پژوهشگاه رویان، مصداق بارز پیشرفت علمی کشور است

پژوهشگاه رویان، مصداق بارز پیشرفت علمی کشور است

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: مباحثی که در بحث ناباروری توسط پژوهشگاه رویان در این نهاد انقلابی در جریان است یکی از بارزترین مصادیق پیشرفت علمی کشور  است که مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته و این برای جهاد دانشگاهی افتخار بزرگ و موید ضرورت و موفقیت پیشرفت مجموعه دانشگاه بعد از انقلاب است. 

محمدمهدی اعلایی روز  چهارشنبه‌ یکم شهریور ۱۴۰۲ در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: دولت سیزدهم و اعضای هیئت دولت بیگانه با مفاهیم مرتبط با جهاد دانشگاهی نیستند و شناخت ما نیز از جهاد دانشگاهی، مجموعه‌ای فعال، پویا، جوان و نخبه‌پرور است. 

وی با بیان اینکه، فعالیت‌های جهادی، این نهاد در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و اثرگذاری پیشرفت علمی کشور در شرایط زیستی امروز الگو و نشانه شده است، افزود: مباحثی که در بحث ناباروری توسط پژوهشگاه رویان در این نهاد انقلابی در جریان است یکی از بارزترین مصادیق پیشرفت علمی کشور  است که مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته و این برای جهاد دانشگاهی افتخار بزرگ و موید ضرورت و موفقیت پیشرفت مجموعه دانشگاه بعد از انقلاب است. 

اعلایی بیان کرد: در استان قزوین ظرفیت‌های متعددی وجود دارد، حاصلخیزی خاک و دسترسی به منابع آبی و موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مراکز جمعیتی و قرار گرفتن در مسیرهای مواصلاتی و اقبال سرمایه‌گذاران به تمامی منابع قزوین؛ عطیه‌ها و موهبت‌های الهی است که باید در بهره‌وری هرچه بیشتر از آن‌ها بکوشیم و امیدواریم با کمک جهاد دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های این نهاد تا پایان دولت گام مثمرالثمری برداریم. 

وی ادامه‌ داد: همچنین ما جزو معدود استان‌هایی هستیم که سرمایه‌گذاران را انتخاب می‌کنیم و کثرت درخواست سرمایه‌گذاری در این استان بالا است. گردشگری تاریخی و طبیعی فوق‌العاده در جغرافیای قزوین وجود دارد که می‌توان برای آن‌ها نیز برنامه ریزی کرد. 

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دشت قزوین یکی از اولویت‌های این استان است که با توجه به ظرفیت‌های بی‌بدیل جهاددانشگاهی، تقاضا داریم جهاد در این زمینه نیز ورود کند و بتوانیم به واسطه‌ نخبگان این مجموعه در این حوزه نیز مشکل گشایی کنیم. 

به گزارش ایسنا در پایان این دیدار، تفاهم‌نامه‌ همکاری مابین جهاد دانشگاهی و استانداری قزوین با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریت جهادی جهت سرعت بخشیدن به پیشرفت استان امضاء شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha