• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402060402281
  • خبرنگار : 50492

مدیر دفتر ارتباط مردمی شرکت توزیع نیروی برق مشهد تشریح کرد

دستاوردهای شرکت توزیع نیروی برق مشهد در دولت سیزدهم

دستاوردهای شرکت توزیع نیروی برق مشهد در دولت سیزدهم

ایسنا/خراسان رضوی مهمترین دستاوردهای شرکت توزیع برق شهرستان مشهد در جریان برگزاری نمایشگاه هفته دولت در مشهد تشریح شد.

علیرضا آزموده‌فر در تشریح عملکرد شرکت توزیع نیروی برق مشهد در دولت سیزدهم اظهار کرد: توزیع برق مشهد با پوشش یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک همواره خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

وی افزود: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهور مبنی بر توجه دستگاه‌های خدمت‌رسان به نقاط محروم خصوصاً در کلانشهرها به حاشیه‌نشینان شهر، این شرکت با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان نسبت به احداث، اصلاح و تامین روشنایی معابر نقاط حاشیه شهر اقدام کرده است.

مدیر دفتر ارتباط مردمی شرکت توزیع نیروی برق مشهد تصریح کرد: تامین برق پروژه مسکن ملی مهرگان مشهد که تاکنون ۳۰ درصد عملیات اجرایی آن با اعتبار ۱۴.۵ میلیارد تومان (فاز یک احداث و توسعه شبکه) تاکنون انجام شده، از دیگر اقدامات این شرکت است.

آزموده‌فر با اشاره به افزایش و ایجاد ۳۰ فیدر شبکه فشار متوسط برای تامین برق پایدار از پست‌های فوق توزیع جدیدالاحداث و مجهز به کلیدهای قطع هوشمند در نقاط مختلف شهر از جمله پست‌های فرهنگ و حافظ به طول ۲۴.۵ کیلومتر و با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان، خاطرنشان کرد: اصلاح، بهینه‌سازی و توسعه شبکه‌های روستایی بخش‌های احمدآباد، مرکزی، رضویه و ملک‌آباد با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و اصلاح، بهینه‌سازی و توسعه شبکه‌ها در مناطق توسعه جمعیت شهری با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان از دیگر دستاوردهای این شرکت بوده است.

وی با اشاره به توجه دولت و وزارت نیرو بر هوشمندسازی زیرساخت‌ها در شبکه برق و رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری مشترکین گفت: پیاده‌سازی و راه‌اندازی بزرگترین و پیشرفته‌ترین مرکز داده و مرکز عملیات شبکه و مونیتورینگ در سطح شرکت توانیر با اعتبار ۲۵ میلیون تومان، اجرای بزرگترین پروژه کنتورهای هوشمند مودم‌دار به تعداد ۱۴ هزار دستگاه جهت مصارف خانگی و تجاری پرمصرف و همچنین اجرای پروژه کنترل‌پذیری لوازم اندازه‌گیری به تعداد ۸۰۰۰ دستگاه با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از دیگر فعالیت‌ها و دستاوردهای شاخص  توزیع برق مشهد می‌باشد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان مشهد، مدیر دفتر ارتباط مردمی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در پایان با اشاره به فصل گرم و اهمیت عبور موفق از پیک بار تابستان خواستار رعایت الگوی مصرف توسط مشترکین و برخورداری آن‌ها از  پاداش ۲۰ برابری برق شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha