• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402060402505
  • منبع : شهرداری تهران

در نشست مدیران سازمان ورزش و فاوا شهرداری تهران مطرح شد

ارائه خدمات هوشمندیکپارچه به شهروندان تهرانی/هوشمندسازی دریافت خدمات درمجموعه‌های ورزشی شهرداری

ارائه خدمات هوشمندیکپارچه به شهروندان تهرانی/هوشمندسازی دریافت خدمات درمجموعه‌های ورزشی شهرداری

نشست مشترک مدیرعامل سازمان ورزش با مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) شهرداری تهران برگزار و طی آن بر لزوم ارائه خدمات هوشمند یکپارچه به شهروندان تهرانی تأکید شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این نشست گزارشی کوتاه از روند هوشمندسازی در سازمان ورزش ارائه و در ادامه، سعید جهانی مدیران عامل سازمان های سازمان ورزش و فناوری و اطلاعات شهرداری به سیاست‌های شهرداری تهران در حوزه یکپارچه سازی ارائه خدمات به شهروندان از طریق درگاه واحد با به کارگیری سوپر اپلیکیشن شهرداری تهران اشاره کرد.
 
حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با تأکید بر رویکرد سازمان ورزش و برنامه های سال جاری سازمان در حوزه هوشمند سازی فرآیند های مورد نیاز به ننظور هوشمند سازی و ارائه خدمات ورزشی به شهروندان و نیز اولویت‌های سازمان متبوع خود در این راستا را برشمرد.
 
بر اساس این گزارش، در این نشست توافق شد که سامانه‌های تخصصی ورزش در پنل واحد یکپارچه سازی شده و با اتکا به QRCODE یکپارچه و سرویس‌های تعاملی سامانه و اپلیکیشن شهرداری تهران، فروش الکترونیک خدمات ورزشی در سه فاز برنامه ریزی شود. بر این اساس در فاز اول خدمات ورزشی تفریحی، در فاز دوم خدمات ثبت نام آموزشی و در فاز سوم خدمات اجاره سالن به بهره برداری خواهد رسید. فاز اول در اواخر مهر ماه راه اندازی و در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت و سایر فازها به مرور به این سرویس اضافه خواهند شد.

هوشمند سازی دریافت خدمات ورزشی در مجموعه‌های ورزشی تابعه به صورت کاملا مکانیزه با بهره گیری از وب کیوسک‌های هوشمند انجام می شود تا پس از بررسی فنی و امنیتی به زودی در مجموعه‌های ورزشی نصب و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.
 
در راستای شفافیت و ایجاد گزارش‌های تحلیلی، بانک اطلاعات سامانه جامع به صورت یکپارچه به درگاه و داشبورد مدیریتی کامل متصل می شود تا بر اساس اطلاعات واقعی ثبت شده از فرآیندهای ورزشی، داده ها تحلیل شده و خدمات با کیفیت تری در دسترس شهروندان قرار بگیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، سامانه تکریم ارباب رجوع با بهره‌گیری از جدیدترین متد ارزیابی و با نصب QRCODE انحصاری در مجموعه به ثبت نظرات و پیشنهادات شهروندان از خدمات مجموعه‌های ورزشی تابعه پرداخته و براین اساس خدمات ورزشی با نظر شهروندان ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha