• دوشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402060604103
  • خبرنگار : 50039

فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش:

عبور از مرحله جنگ با توپ و مسلسل/ در میدان نبرد رسانه‌ای هستیم

عبور از مرحله جنگ با توپ و مسلسل/ در میدان نبرد رسانه‌ای هستیم

ایسنا/گلستان فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای دفاع از مردم با جان و دل ایستاده‌ایم، گفت: نباید فریب «فرهنگ» ساختگی دشمنان و بیگانگان را بخوریم.

سرهنگ علی‌اکبر عرب ظهر امروز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان با رئیس و معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه دیدار و اظهار کرد: جنگ شناختی و رسانه‌ای یکی از مهمترین مسائل امروز کشور است که باید به شکل همه جانبه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما در مرحله‌ای قرار دارد که از جنگ با توپ و مسلسل عبور کرده و به جنگ شناختی و رسانه‌ای رسیده است، خاطرنشان کرد: در این دوران نقش خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و قشر دانشجو و دانشگاهیان بسیار مهم است تا بتوانند تبیین درست و صحیح داشته باشند و «جهاد تبیین» مدنظر مقام معظم رهبری محقق شود.

عبور از مرحله جنگ با توپ و مسلسل/ در میدان نبرد رسانه‌ای هستیم

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران، توجه به تقویت بنیان خانواده و اقدام به ترویج فرهنگ دینی و باورها از درون خانواده‌ها را از لازمه‌های کنونی کشور عنوان کرد و افزود: دشمن برای بر هم زدن بنیان خانواده‌ها برنامه دارد و رسانه‌ها و دانشگاهیان باید در این زمینه روشنگری کنند.

وی استفاده از تجارب گذشته و دوری جستن از تجربه گذشتگان را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم و نباید فریب «فرهنگ» ساختگی دشمنان و بیگانگان را بخوریم و با مطالعه گذشته زمینه‌ساز عمران و آبادانی و حرکت رو به جلوی کشور باشیم.

سرهنگ عرب «ارتش» را یار و مدافع همیشه مردم و حافظ امنیت کشور برشمرد و اضافه کرد: بی‌شک با استفاده از همه توان به مسیر خود در تحقق فرامین فرمانده کل قوا و آرمان‌های شهدا ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به پنج اقلیم طبیعت خدادادی گلستان، تصریح کرد: نباید از استانی با این ویژگی منحصر بفرد غافل شد و باید با تعامل، همکاری و انسجام موانع را رفع و استان را به سمت آبادانی و پیشرفت هدایت کرد تا علاوه بر بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها به سهم خود در حوزه گردشگری و درآمد انبوه ناشی از این بخش نیز رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha