• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402060805767
  • منبع : نمایندگی زنجان

صدور بیش از ۱۳ هزار قطعه گذرنامه زیارتی در زنجان

صدور بیش از ۱۳ هزار قطعه گذرنامه زیارتی در زنجان

ایسنا/زنجان دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: تا پایان روز گذشته ۱۳ هزار و ۷۰ قطعه گذرنامه زیارتی همچنین ۴۳۰۰ قطعه نیز گذرنامه‌های تاریخ گذشته و تمدیدی در این استان صادر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، باقر سپهری اظهار کرد: پیرو بررسی‌های که از حضور زائران و مواکب در کشور عراق و داخل کشور انجام گرفته اوضاع بسیار خوبی در آنها حاکم بوده و تاکنون هیچ مساله و مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.

وی تصریح کرد: قالب برنامه‌های ستاد اربعین استان به طور روزانه و طبق برنامه زمان‌بندی انجام شده در حال اجراست به طوری که حتی جلوتر از زمان هستیم و مدیریت خوبی انجام گرفته است.

این مسئول ادامه داد: روز گذشته نیز بازدیدی از محل ترمینال شهر زنجان و کمیته حمل سوخت استان انجام شد. و به صورت حضوری با زوار اعزامی، رانندگان اتوبوس و نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل نیز گفت‌وگو شد و فعالیت‌ها نیز مورد نظارت قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجران خارجی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: هم اکنون اوضاع کیفی خدمات در حوزه حمل‌ونقل بسیار راضی‌کننده است و می‌توان گفت نسبت به سال گذشته موفق‌تر عمل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه موج اول اعزام زائران حسینی به مرزهای کشور بدون مشکلی سپری شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود شمار زوار اربعین از اواخر هفته جاری روند افزایشی داشته باشد که در این خصوص برنامه‌ریزی عمیقی انجام گرفته است تا کمبودی در تامین وسیله نقلیه وجود نداشته باشد.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان خاطرنشان کرد: با کارهای انجام گرفته سفر به سایر استان‌ها نیز مدیریت شده است به طوریکه همزمان با پوشش مسافران مرز مهران، اعزام اتوبوس‌های مسافربری به تهران نیز انجام می‌شود و مسافران سایر استان‌ها هم به شرط حضور، خدمات‌دهی می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha