• چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402060805987
  • خبرنگار : 50037

در هفتمین روز از هفته دولت انجام شد

افتتاح ۴ پروژه بهداشتی، کشاورزی و مسکن در کبودراهنگ

افتتاح ۴ پروژه بهداشتی، کشاورزی و مسکن در کبودراهنگ

ایسنا/همدان در هفتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان چهار پروژه بهداشتی، کشاورزی و مسکن در شهرستان کبودراهنگ به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

انبار دارویی شهرستان کبودراهنگ با اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان نخستین طرح افتتاح شده امروز این شهرستان با حضور استاندار همدان بود. 

استاندار همدان امروز، هشتم شهریور در مراسم افتتاح این طرح گفت: در شهرستان کبودراهنگ ۵۴۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد که از این تعداد، ۱۴۳ طرح با اعتباری افزون بر ۳۵۲ میلیارد تومان به پروژه‌های افتتاح شده و ۲۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۸۸ میلیارد تومان به طرح‌های کلنگ زنی اختصاص داشت.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اقدامات خوبی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت مردم در حال اتفاق است که بهره‌برداری از بیمارستان اکباتان همدان که ۱۴ سال بلاتکلیف بود، با عزم و اراده‌ دولت مردمی ایران قوی به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین طرح پرتودرمانی در مرکز جامع سرطان بعثت همدان با حضور معاون مدیریت توسعه و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفته‌ دولت امسال افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. 

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: به منظور تأمین آب شرب پایدار در شهرهای همدان، کبودراهنگ و فامنین و روستاهای تابعه اقداماتی انجام شده و اقدامات تکمیلی هم در دستور کار است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس نیز اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ انبار دارویی نداشت و داروهای شهرستان در محلی نامناسب و غیربهداشتی نگهداری می‌شد که برای حل این مشکل در سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده از وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز برای ساخت انبار دارویی تأمین شد.

فتح‌الله توسلی با اشاره به کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه انبار دارویی شهرستان کبودراهنگ در هفته دولت سال گذشته، افزود: این پروژه با اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۴۰۸ مترمربع ظرف مدت یک‌سال احداث شد و در هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، افتتاح طرح ایستاده‌کردن درخت انگور با مزیت بهره‌وری مصرف آب و تولید با عملکرد بالا در مساحت ۱۰هکتار، میزان تولید ۱۱۰۰ تن با اعتبار دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با ۱۰ نفر اشتغالزایی، افتتاح همزمان ۳۷۸ واحد مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن و گلخانه‌ی رشیدی روستای کوریجان با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دیگر طرح های افتتاح شده این شهرستان در هفتمین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha