• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۶:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402060906029
  • خبرنگار : 50605

فرماندار تیران و کرون:

صاحبان صنایع را برای توسعه ورزش «تیران» پای کار می‌آوریم

صاحبان صنایع را برای توسعه ورزش «تیران» پای کار می‌آوریم

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: صاحبان صنایع فعال و توانمند را در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی برای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی پای کار می‌آوریم.

علی محمدی کیا شامگاه چهارشنبه (۸ شهریورماه) در نشست با رئیس، نایب رئیس، دبیران و جمعی از مربیان هیئت‌های ورزشی تیران و کرون اظهارکرد: فعالان صنعتی و کشاورزی علاوه بر مأموریت اشتغال و تولید که موضوع مهمی در توسعه شهرستان به حساب می آید، نقش مسئولیت اجتماعی خود را در کمک به حوزه های مختلف ایفا می کنند.

وی افزود: بسیاری از صاحبان صنایع، در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان، آموزش، محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان، توسعه زیرساخت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی دارند که بهره‌گیری از حمایت این قشر در بخش ورزش نیز لازم است.

 فرماندار تیران و کرون ادامه داد: مشارکت و همکاری صاحبان صنایع، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تولیدکنندگان در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، مستلزم زمینه‌سازی متولیان ورزش و برندسازی است تا علاوه بر ایجاد انگیزه برای خیّرین و بخش خصوصی، مردم نیز از برنامه‌ها بهره ببرند

وی با بیان اینکه در شورای ورزش شهرستان و کمیته حمایت از صنایع، انگیزه و نظر فعالان صنعتی برای حمایت از ورزش جلب خواهد شد، تصریح کرد: مربیان و مسئولان هیئت‌های ورزشی نیز باید با برنامه و چشم‌انداز روشن به جلب نظر بپردازند.

محمدی کیا از مربیان و مسئولان هیئت‌های ورزشی خواست تا برای جذب استعدادها و پیشرفت ورزش در سراسر شهرستان برنامه ارائه دهند و دچار روزمرگی نشوند.

وی همبستگی و هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف اداری برای توسعه ورزش و تکاپور را مهم خواند و یادآورشد: نباید تمام مأموریت حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های این حوزه بر عهده ورزش و جوانان قرار گیرد؛ درحالی‌که برخی از نهادها مثل دانشگاه ها، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج، نیروهای مسلح، هلال احمر و مدیریت شهری و روستایی نیز در این خصوص نقش دارد.

به گفته فرماندار تیران و کرون نگاه جزیره‌ای و بدون همکاری‌های مشترک نمی‌تواند مسیر توسعه را هموار و شرایط را برای اجرای طرح های فرهنگی و ورزشی تسهیل کند.

وی صرف اعتبار در عرصه ورزش را سرمایه‌گذاری دانست و گفت: بخش خصوصی و دولتی  و کمک‌های خیرین و خانواده‌ها در امر ورزش به سلامت اجتماعی، جسم و روحی کمک خواهد کرد و بسیاری از پیامدهای شوم اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

محمدی کیا بر لزوم سرمایه‌گذاری و حمایت از ورزش توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تأکید کرد و افزود: اگر این مراکز، مدیریت محلی برنامه‌ای برای توسعه زیرساخت‌ها و کمک به اجرای طرح‌های ورزشی ندارد، آنان دچار روزمرگی شده‌اند و باید به سمت برنامه محوری رفته و از جریان‌های ورزشی حمایت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha