• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402061207738
  • خبرنگار : 50214

تقویت همکاری‌های کمیته امداد یزد با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی

تقویت همکاری‌های کمیته امداد یزد با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی

ایسنا/یزد کمیته امداد یزد و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

این تفاهم نامه با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل به ویژه در زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه و کمک به توانمندسازی مددجویان یزدی و ارائه خدمات بهتر به جامعه بین «محمد شجاعان» مدیر کل کمیته امداد استان و دکتر «محسن میرزایی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان به امضا رسید.

«محمد شجاعان» در جریان امضای این تفاهم‌نامه به اهمیت ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و دستگیری از همنوعان اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه همکاری باهدف هم‌افزایی در راستای ارائه خدمات آموزشی، بهداشت و ارتقا سطح آگاهی های علمی، بهداشتی و سلامت دو طرف برای پیشگیری و کاهش بیماریها در جامعه با رویکرد سلامت و تسکین آلام بشری منعقد شده است.

وی افزود: فراهم کردن بستر لازم به منظور بهره‌مندی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از خدمات آموزشی، بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده، اجرای طرح‌های غربالگری و خدمات دندانپزشکی و بهره‌مندی از حداکثر تخفیفات بر اساس ضوابط و قوانین و همچنین ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی به مددجویان و کارکنان کمیته امداد از جمله تعهدات مرکز بهداشت در این تفاهم‌نامه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، شجاعان افزود: کمیته امداد نیز متعهد به شناسایی مددجویان نیازمند و صدور معرفی‌نامه برای دریافت خدمت، تامین موادمصرفی مورد نیاز دندانپزشکی، فراهم کردن بستر لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مددجویان و کارکنان، همکاری جهت تحت پوشش قراردادن خانوارهای نیازمند معرفی شده از سوی مرکز بهداشت حسب قوانین و مقررات و پیگیری مراقبت‌های رایج گروه‌های هدف بیماران مزمن غیرواگیر در این تفاهم‌نامه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha