• سه‌شنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402061409359
  • خبرنگار : 50283

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان:

شکوه حضور در پیاده‌روی اربعین تبلیغات دشمن را شکست داد

شکوه حضور در پیاده‌روی اربعین تبلیغات دشمن را شکست داد

ایسنا/گیلان رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: شکوه حضور مردم و ابراز ارادت به اهل‌بیت (ع) با توجه به عملیات روانی دشمن برای کمرنگ‌سازی رغبت جوانان و نوجوانان نسبت به فرهنگ غنی عاشورا نشان‌دهنده این است که تبلیغات دشمنان مبنی بر کمرنگ‌سازی ارزش‌های معنوی در ایران اسلامی مثل همیشه با شکست مواجه شده است.

به گزارش ایسنا سرهنگ مهدی پارسا امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گیلانی اعزامی به عتبات عالیات اظهار کرد: خبرنگاران اعزامی از پنجم شهریور ماه با همراهی ستاد عتبات عالیات گیلان در کشور عراق حضور دارند تا خدمات مواکب گیلانی به زوار حسینی و عظمت حضور مردم در این همایش عظیم را روایت کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه خبرنگاران بسیجی حاضر در  عتبات عالیات علاوه بر حرفه خبر و روایت حضور مردم به فعالیت فرهنگی نیز پرداختند، افزود: از جمله این فعالیت ها می توان تشکیل کلاس های سواد رسانه در مواکب گیلانی همچنین برگزاری نشست های تبیینی و عقیدتی در مواکب را نام برد.

پارسا با اشاره به حضور فعال اصحاب رسانه گیلان در انعکاس خوب خدمات ۳۲ استان گیلان تصریح کرد: حضور فعالانه و متعهدانه خبرنگاران اعزامی به عتبات، بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های مواکب گیلان و حضور مردم و چهره های شاخص گیلان بسیار گسترده و چشم گیر بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تشکیل ستاد رسانه ای سازمان بسیج رسانه در گیلان برای دریافت آثار خبرنگاران اعزامی و انتشار در رسانه های مختلف استان گفت: به طور میانگین روزانه تا ۱۵۰ اثر شامل عکس، فیلم، گزارش و خبر و مصاحبه توسط خبرنگاران اعزامی به ستاد رسانه اربعین بسیج رسانه گیلان ارسال می شود.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه با تاسی از رسالت زینبی و تبیینی بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری (س) شکوه حضور عزاداران سیدالشهدا را به دنیا مخابره می کنند، تصریح کرد: اصحاب رسانه گیلان با قلم خود حقیقت عظمت حضور عاشقان را روایت کرده و توطئه دشمن را در این جنگ شناختی خنثی می کنند.

پارسا با اشاره به بایکوت خبری امپراتوری رسانه ای دنیا در خصوص عظمت حضور شیعیان و عاشقان ابا عبدالله الحسین در همایش جهانی اربعین گفت: جریان باطل همواره سعی در تحریف حقیقت داشته و امروز نیز چشم خود را بر حقیقت وجودی ملت امام حسین بسته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان تاکید کرد: شکوه حضور مردم و ابراز ارادت به اهل‌بیت (ع) با توجه به عملیات روانی دشمن برای کمرنگ‌سازی رغبت جوانان و نوجوانان نسبت به فرهنگ غنی عاشورا نشان‌دهنده این است که تبلیغات دشمنان مبنی بر کمرنگ‌سازی ارزش‌های معنوی در ایران اسلامی مثل همیشه با شکست مواجه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha