• پنجشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402061610433
  • منبع : نمایندگی اردبیل

تشریح اهمیت و ضرورت اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در شهرستان خلخال

تشریح اهمیت و ضرورت اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در شهرستان خلخال

ایسنا/اردبیل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل به مناسبت هفته دولت با امام جمعه شهر خلخال دیدار و گفتگو کرد.

شهریار سرداری، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل و فرهنگ اسماعیل زاده، معاون اداره‌ کل، ۱۶ شهریور با حضور در دفتر امام جمعه خلخال، حجت الاسلام کریم اسدی به منظور تشریح عملکرد اداره‌ کل و اهمیت اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها دیدار و گفتگو کرد.

سرداری ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره‌کل از اول دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات، گفت: فناوری جدید فیبر نوری با توجه به قابلیتهای ویژه ای که از جمله سرعت و کیفیت بالا در انتقال داده ها و اطلاعات دارد روز به روز در سطح جهان گسترش می یابد و هر کشوری در دنیا بخواهد توسعه سریعی داشته باشد، لاجرم از این تحول شگرف استفاده نماید.

وی افزود: از اولویت های وزارت ارتباطات توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در سراسر کشور می باشد و در این خصوص حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

حجت الاسلام اسدی، با قدردانی از تلاش های اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در توسعه زیرساخت های ارتباطی گفت: از مطالبات همیشگی مردم منطقه خلخال خصوصاً روستائیان عدم آنتن دهی و یا ضعف در آنتن دهی و همچنین دسترسی به اینترنت پرسرعت می باشد. انتظار می رود با توجه به محرومیت این شهرستان در خصوص ایجاد و راه اندازی سایت های ارتباطی بیش از پیش تلاش شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در موضوع فیبر نوری که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علی الخصوص اینکه کسب و کارها و مدارس در اولویت قرار گرفته اند موجب خوشحالی و رضایتمندی است. و حتماً با مسئولین ذیربط از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر  صحبت خواهد شد که جهت همکاری و عقد قرارداد با شرکت مبین نت سرعت عمل بخرج دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha