• پنجشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402061610445
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

ساکت:

توسعه همکاری با زنیت از فوتبال تا هندبال و والیبال/ فرصت فیفادی را از دست ندادیم

توسعه همکاری با زنیت از فوتبال تا هندبال و والیبال/ فرصت فیفادی را از دست ندادیم

ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان از توسعه ارتباطات میان دو باشگاه سپاهان و زنیت خبر داد و گفت: هر چند ما حدود ۱۰ بازیکن را بخاطر تیم ملی یا آسیب‌دیدگی در اختیار نداریم، ولی فرصت فیفادی را از دست ندادیم و این بازی تدارکاتی را در بهترین و استاندارترین شکل برگزار کردیم.

محمدرضا ساکت در حاشیه دیدار دوستانه مرحله برگشت میان تیم‌های سپاهان و زنیت در سن‌پترزبورگ از گسترش ارتباطات میان دو باشگاه در دو رشته دیگر خبر داد و اظهار کرد: چهار سال است که با باشگاه زنیت قرادادهای خواهرخواندگی داشته‌ و همکاری‌های فنی و ورزشی بزرگی را انجام داده‌ایم. در این مدت مسابقات دوستانه، کورس‌های آموزشی و برنامه‌های دانش‌افزایی میان دو باشگاه در زمینه فوتبال در رده‌های سنی از ۱۳ سال تا بزرگسال برگزار شده است.

وی افزود: نمونه موفق همکاری فنی-ورزشی دو باشگاه را فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سن‌پترزبورگ ترسیم کرده‌اند. در حال حاضر موفق‌ترین ارتباطات بین‌المللی و توسعه روابط بین‌الملل را باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دارد که به عنوان یک راهبرد اصلی خود با ۱۲ باشگاه قرارداد خواهرخواندگی دارد. 

مدیر عامل سپاهان ادامه داد: یکی از موفق‌ترین آنها باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ است که در دو سال اخیر روز به روز گسترش یافته و سال قبل ۷ تیم پایه فوتبال سپاهان از ۱۳ تا ۱۹ سال مهمان باشگاه زنیت بوده‌اند. همچنین تیم‌های ۱۷ سال و بزرگسالان زنیت نیز در اصفهان مهمان باشگاه سپاهان بوده‌اند.

ساکت همچنین در خصوص ادامه همکاری‌های میان سپاهان و زنیت، توضیح داد: خوشبختانه این همکاری در زمینه مسائل فوتبال،بخش‌های مختلف و در دو گروه خانم‌ها و آقایان برای ۲ سال دیگر تمدید شد. امروز نیز جلسه هماهنگی برای آغاز همکاری در رشته‌های هندبال و والیبال داشتیم. زیرا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچون زنیت یک اسپورت کلاب است. زمینه را برای همکاری در بخش‌های مختلف گسترش دادیم.

او یادآور شد: هر چند ما حدود ۱۰ بازیکن را بخاطر تیم ملی یا آسیب‌دیدگی در اختیار نداریم. ولی فرصت فیفادی را از دست ندادیم و این بازی تدارکاتی را در بهترین شکل برگزار کردیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در پایان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی خوبی میان دو باشگاه برگزار شد و از مدرسان این باشگاه برای دانش‌افزایی مربیانمان استفاده کردیم. این همکاری برای ۲ سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت‌. مطمئنا امروز هم یک بازی لذتبخش را شاهد خواهیم بود. مهم این است که این بازی در شرایط دوستانه میان دو کشور، دو ملت و دو باشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۷ ۰۰:۱۷

ماشاالله سپاهان جهانی چون بازی دوستانه است نتیجه این بازی اصلا برای ما سپاهانیا مهم نیست