• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402061911786
  • خبرنگار : 50167

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

تفکرات غرب در حال فروپاشی است

تفکرات غرب در حال فروپاشی است

ایسنا/زنجان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اکنون شاهد فروپاشی نظام کمونیستی هستیم بنابراین تفکرات غرب نیز در حال فروپاشی است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر امروز (۱۹ شهریورماه) در مراسم رزمایش مثل مصطفی که در سالن ولایت سپاه استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم از سراسر جهان در پیاده‌روی اربعین نشان‌دهنده توسعه اسلام در دنیا بوده و این پیاده‌روی حماسی زمینه‌ ظهور منجی عالم بشریت را فراهم می‌کند.

وی در رابطه با نحوه ارزیابی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، افزود: برای ارزیابی دستاوردهای انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه باید دنیای پیرامون خود را به خوبی شناسایی کنیم باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود را نیز بررسی کنیم.

این مسئول در رابطه با دو تفکر غالب در دنیا در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: در آن زمان تفکرهای نظام سرمایه‌داری به رهبری آمریکا و نظام کمونیستی به رهبری شوروی در دنیا نهادینه شده بود و هیچ کشوری نمی‌توانست با این تفکرات مقابله کند در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن زمان شکل گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی نظام غرب با تفکرات سرمایه‌داری و کمونیستی در دنیا یکه‌تازی می‌کرد و آنچه امروز ما شاهد آن هستیم نظام کمونیستی فروپاشیده است، گفت: امروزه تفکرات غربی در حال فروپاشی است و به فرموده مقام معظم رهبری انتقال قدرت از غرب به شرق در حال وقوع بوده و این انتقال قدرت برای کشورهای غربی بسیار دردناک و زجرآور است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه انتقال قدرت مذکور در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و غیره اتفاق افتاده است، اظهار کرد: این انتقال قدرت در برخی ابعاد نامحسوس و غیرقابل لمس و در برخی ابعاد دیگر کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه اکنون قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است، خاطرنشان کرد: در سطح بین‌الملل نیز، آمریکا دیگر تصمیم گیرنده نیست و این مسئله نشان‌دهنده افول این کشور در دنیا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha