• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402062012347
  • خبرنگار : 50463

همراه با ملی پوشان یزدی اعزامی به هانگژو؛

حمایت میلیونی و پاداش میلیاردی برای ملی‌پوشان یزدی

حمایت میلیونی و پاداش میلیاردی برای ملی‌پوشان یزدی

ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از حمایت میلیونی قبل از اعزام و پاداش‌‎های میلیاردی در صورت کسب مدال ملی پوشان حاضر در بازی های آسیایی هانگژو خبر داد.

«زهیر حاجی حسینی» در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حمایت از ملی پوشان یزدی حاضر در رقابت های آسیایی هانگژو، گفت: بازی های آسیایی یکی از بزرگ‌ترین میادین ورزشی به حساب می‌آید و حضور در این رقابت‌ها برای هر ورزشکاری حائز اهمیت و همچنین برای هر کشور و استانی که ملی‌پوش در این رقابت‌ها دارد، افتخارآفرین است. 

وی افزود: بنابر تصمیم‌گیری‌های انجام شده در جلسه شورای عالی ورزش استان که تیر ماه سال جاری در محل سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، مقرر گردید که تمام ورزشکاران حاضر در رقابت‌های آسیایی هانگژو، پیش از اعزام ۵۰۰ میلیون ریالی حمایت شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر این که از هیچگونه حمایتی از ملی‌پوشان یزدی دریغ نخواهیم کرد، افزود: در جلسه مذکور همچنین مصوب شد که در صورت کسب مدال طلا دو میلیارد ریال، مدال نقره ۱.۵ میلیارد ریال و در صورت کسب مدال برنز یک میلیارد ریال پاداش به ورزشکاران حاضر در هانگژو پرداخت کنیم.

به گزارش ایسنا، هفت بازیکن، مربی و داور در رشته‌های شمشیربازی، تیراندازی با کمان و وزنه‌برداری، از استان یزد در این دوره از رقابت ها حضور خواهند داشت.

بازی‌های آسیایی هانگژو قرار بود از ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر(۱۹ شهریور تا سوم مهرماه) سال ۲۰۲۲ میلادی برگزار شود اما به‌ دلیل افزایش آمار ابتلا به کووید-۱۹ در چین، به‌تعویق افتاد.

به دنبال این اتفاق، کارگروهی از سوی شورای المپیک آسیا مذاکراتی را با کمیته المپیک چین، کمیته سازماندهی بازی‌های آسیایی هانگژو و سایر شرکا برگزار کرد و در نهایت بر سر تاریخ جدید با هیئت اجرایی این نهاد آسیایی به اجماع رسید که بر این اساس، این رویداد از ۲۳ سپتامبر تا ۸ اکتبر ۲۰۲۳(اول تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha