• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402062012930
  • خبرنگار : 50176

سیستم جمهوری اسلامی یک سیستم ولایی و برحق است

سیستم جمهوری اسلامی یک سیستم ولایی و برحق است

ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های  لرستان گفت: سیستم جمهوری اسلامی یک سیستم ولایی و برحق است و همه باید تلاش کرده که همه‌جانبه به این نظام خدمت کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود بیستم شهریور ماه در آیین معارفه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، به‌عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان اظهار کرد: سیستم جمهوری اسلامی یک سیستم ولایی و برحق است و همه باید تلاش کرده که همه‌جانبه به این نظام خدمت کنیم.

وی افزود: تلاش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان این بوده که همه سلایق متنوع در دانشگاه‌ها را در چارچوب گفتمان و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کند و فراجناحی عمل شود.

حاتمی‌کن‌کبود تصریح کرد: لرستان با تدابیر و تمهیدات رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور از جمله سه، چهار استانی در کشور خواهد شد که دفتر استانی مستقل از دانشگاه‌های استان خواهد داشت و این بدون تردید یک مزیت و امتیاز است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های  لرستان ادامه داد: خدمت به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان یک افتخار است.

وی بیان کرد: این نکته اهمیت دارد که امورات دانشگاه‌های لرستان براساس تعامل سازنده بین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با رؤسا و مدیران دانشگاه‌ها پیش رفته است و در آینده نیز چنین خواهد بود.

حاتمی کن‌کبود به دوران مسئولیت‌های قبلی خود اشاره کرد و از دکتر زمانیان، دکتر عزیزی و دکتر نظری، رؤسای اسبق، سابق و فعلی دانشگاه لرستان سپاسگزاری کرد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های  لرستان از زنده‌یادان دکتر عنایت و دکتر صادقی نیز، یاد کرد و یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشت، و افزود: سرمایه‌های اصلی دانشگاه را اساتید، نخبگان، هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها دانست.

وی بر صیانت از شأن اساتید، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha