• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402062113409
  • خبرنگار : 50039

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان:

دشمن زمانی به مرزها و اکنون به مغزها حمله می کند

دشمن زمانی به مرزها و اکنون به مغزها حمله می کند

ایسنا/گلستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان در خصوص تحرکات دشمنان و تغییر در تاکتیک‌ها علیه ملت ایران هشدار داد و گفت: باورهای قلبی و اعتقادی مردم و تغییر در ادراک و تحلیل‌ها مورد هدف دشمنان ماست.

حجت الاسلام‌والمسلمین محمد دیلم ظهر امروز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ با حضور در دفتر ایسنا در گلستان با معاون جهاد دانشگاهی استان و سردبیر و خبرنگاران این رسانه دیدار و اظهار کرد: رسانه قلب تپنده یک جریان بوده و باید نگاه و نگرش‌ها را به مردم منتقل کند.

وی با بیان اینکه مخاطب و هدف هر جریانی مشخص است، ادامه داد: رویه‌هایی که رسانه‌ها از آن برای انتقال مفاهیم استفاده می‌کنند متفاوت و با استفاده از تکنولوژی روز است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان فراز و فرودهای عرصه رسانه را بی‌شمار دانست و افزود: مهمترین اثرگذاری رسانه در زمان ترویج دین مبین اسلام توسط پیامبر اکرم (ص) بود که برای رساندن پیام‌های دینی از این روش‌ها به خصوص تبلیغ چهره به چهره بهره‌مند می‌شدند.

حجت الاسلام‌والمسلمین دیلم وظیفه اطلاع‌رسانی امروزه رسانه‌ها را بسیار خطیر، ارزشمند و با مسئولیت بالا عنوان کرد و گفت: خبرگزاری‌هایی که از جنبش دانشجویی هستند و در زیرمجموعه جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کنند چون در بدنه آنها از ظرفیت اهل علم استفاده می‌شود، تأثیرگذاری بالایی دارند.

وی دانشگاه و حوزه را دو بال حرکتی یک جنبش برشمرد و خاطرنشان کرد: جنگ امروز دشمن در ابعاد مختلف و به شکلی ویژه در حوزه نرم‌افزاری بوده و آگاهی‌بخشی و آموزش دو اصل مهم در حوزه جنگ شناختی و تغییر ذهن است که باید به شکلی تخصصی به آن پرداخته شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان از برنامه‌ریزی دشمن برای تغییر شناخت‌ها به خصوص در نسل جدید و بانوان خبر داد و اضافه کرد: شناساندن دسیسه‌های دشمنان بر علیه مردم کشورمان باید در قالب جهاد تبیین با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها صورت بگیرد تا اثرگذار باشد.

وی تغییر در تعریف باورهای قلبی و اعتقادی مردم را از دیگر اهداف دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن زمانی به مرزها حمله می‌کرد و امروز به مغزها حمله کرده که قطعاً همانند گذشته پاسخ کوبنده را از ملت با بصیرت ایران خواهد شنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha