• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402062214459
  • خبرنگار : 50539

فرماندار شهرستان بانه:

بازاریان نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

بازاریان نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

ایسنا/کردستان فرماندار شهرستان بانه نقش بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی را موثر دانست و گفت: همه واقف هستیم که پیروزی انقلاب اسلامی به فرماندهی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود و ما به این پیروزی افتخار می‌کنیم.

کمال خدری امروز (۲۲شهریور) در دیدار و نشست صمیمانه با امامان جمعه و جماعت، نمایندگان اقشار مختلف مردم، معتمدین، متنفذین، فعالین سیاسی و اقتصادی، نهادهای مدنی و علمی و فرهنگی، اصناف و بازاریان بانه اظهار کرد: از اول انقلاب فعالیت دولت در راستای خدمت به مردم بود و هر دولت مردی که به روی صحنه می‌آمد متناسب با برنامەریزی‌ها و توانایی‌های خود خدمت می‌کرد.

وی افزود: دولت مردان در استان کردستان به خصوص به شهرستان بانه توجه ویژه‌ای داشتند.

فرماندار شهرستان بانه گفت: دولت مردان در سایه امنیت پایدار می‌توانند خدمات بهتری ارائه بدهند در غیر این صورت نمی‌توانند آنچنان کە شاید و باید خدمت کنند.

وی ادامه داد: تمام هدف ستاد تسهیلات سفر شهرستان در راستای ارائە خدمات بهتر به مسافرین بود تا پذیرای مسافرانی از سراسر ایران باشیم.

خدری گفت: در دولت سیزدهم خدمات زیادی به مردم ارائه شده است و برخلاف دولت‌های قبلی در دولت سیزدهم اعتبارات نقدی برای انجام و اتمام پروژەها بە در اختیار پیمانکارها قرار دادە است.

در پایان خاطرنشان کرد: طی برنامەریزی‌های صورت گرفتە با همت استاندار کردستان، بعد از ٦ سال وقفە و تعطیلی بە امید خدا کمتر از ۲۴ ساعت آیندە با حضور استاندار خبرهای خوبی برای شهرستان و بازارچه‌های مرزی در راە است.

لازم بە ذکر است، بازارچەهای موقت کولبری کە یکی از ابزارهای امرار معاش این منطقە بودە در سال ۱۳۹۶ متاسفانە بە دلایلی تعطیل شد، کە این امر لطمە زیادی بە مردم شهرستان وارد کرد و بدون شک مردم بانە لایق بیشتر از این‌ها هستند.


 امام جمعه موقت شهرستان بانه نیز در این جلسه گفت: مردم شهرستان ما با هر جامعه دیگر فرق دارند و به کلی اهل دین و دیانت هستند.

ماموستا جمال کریمی افزود: کسانی که در اغتشاشات اخیر در شهرستان بانە دستگیر شدند همگی غریبە و اهل این شهرستان نبودند و از آنجایی کە بانە شهر امنی است دشمنان سعی در بدنام کردن آن دارند.

وی اضافه کرد: خوشبختانە در تمام عرصەها بە شهرستان بانە خدمات ارائە دادە شدە و مردم بانە به دنبال لقمه حلال هستند و خواستار بازگشایی مرز هستیم.

وی ادامه داد: مردم شهرستان بانە خواهان مرزی قانونمند هستند. مرزی کە همە مردم در آن سهیم باشند و وضعیت بازار را کنترل کند.

همچنین در ادامه این دیدار فرمانده سپاه بانه هم نیز در این جلسه اظهار کرد: تهدید اگر به چشم فرصت بهش نگاه کنی بهترین فرصت است، هیچ فرصتی بالاتر از تهدید نیست، به شرطی که نترسیم و نترسانیم.

سرهنگ پاسدار امیرعباس امری شهر نیز گفت: مرز یک فرصت بزرگ است و ما به تاریخچه شهرستان بانه افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha