• جمعه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402062414880
  • خبرنگار : 50026

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی خبر داد:

برگزاری دوره ملی آموزشی تخصصی فیلمسازی در بیرجند

برگزاری دوره ملی آموزشی تخصصی فیلمسازی در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار کرد: دوره تخصصی آموزش فیلمسازی « از ایده تا اجرا » ویژه دانشجومعلمان از ۲۵ تا ۲۹ شهریور ماه جاری در بیرجند برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جواد اکبری مطلق در جمع خبرنگاران، از برگزاری دوره تخصصی آموزش فیلمسازی « از ایده تا اجرا » ویژه دانشجو معلمان از ۲۵ تا ۲۹ شهریور ماه جاری در بیرجند خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این دوره فیلمسازی مخصوص دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور است که آموزش و مقدمه ای برای برگزاری جشنواره اصلی در آذرماه امسال خواهد بود.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان کرد: ۶۶ دانشجو شامل ۳۵ برادر و ۳۱ خواهر و ۲۷ استاد شامل ۱۷ برادر و ۱۰ خواهر در این دوره شرکت خواهند کرد.

اکبری مطلق با اشاره به اینکه شرکت کنندگان این دوره، آشنایی قبلی با فیلمسازی دارند و با شرکت در این دوره، آموزش‌های تخصصی تری را فرا خواهند گرفت.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره، آثار خود از جمله فیلم کوتاه، محتوا، تبلیغ و ... را برای جشنواره پایانی که در آذرماه برگزار می‌شود آماده خواهند کرد.

اکبری مطلق یادآور شد: در بین افراد شرکت کننده، ۶-۷ نفر هم از استان ما هستند که تقریبا دو برابر سهمیه سایر استان‌ها است. این دوره قبلاً هم دوبار برگزار شده و حالا قرار است سومین دوره آموزشی آن، برای اولین بار در خراسان جنوبی و پردیس امام سجاد(ع) بیرجند برگزار شود.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در خصوص هدف از برگزاری این دوره نیز گفت: با توجه به اینکه فضای آموزشی به سمت استفاده از فضای مجازی پیش رفته است، شاهد این هستیم که آموزش از طریق تصویر و فیلم، بسیار موثرتر از متن و محتوا است و بهتر می تواند قالب را القا کند.

وی یادآور شد:  دانشجو معلمان در این دوره شرکت می کنند تا به روش های جدید آموزشی از طریق فیلم و کلیپ مجهز شوند و آموزش های موثرتری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha